Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Lisa - 5 mars 2012 20:01

Martin begav sej till träningen, men baklusten är inte fullt så stark nu som i eftermiddags.

Jag har bäddat ner mej i soffan framför Familjen Annorlunda. :D


Dagen i dag har varit fylld av lek å en hel del trots...

Jojjmensan, vi är inne i den värsta perioden av det där skräpet so far.

Innan har trotsande inneburit att Viggo låtit bli å lyssnat, nu lyssnar han däremot, å gör precis tvärtemot vad man säger! :(

Hoppas det är över fortare än kvickt för det är så tradigt å skälla stup i ett....


I vilket fall fick vi sällskap under förmiddagen av största delen av familjen Stenström.

Alltid lika trevligt! :D


Det börjar ännas i huvudet att jag varit uppe sen klockan fem.

Hoppas vi får sova lite längre i morron bitti.

Mycket vettigare blir jag inte i kväll, tyvärr.


Kram på er!

Av Lisa - 5 mars 2012 16:20

Ååååå vad jag är baksugen i dag.

Martin ska träna i kväll å jag funderar på att roa mej i köket under tiden.

Helst av allt ville jag (inspirerad av Mary) ge mej i kast med chokladbiskvier, men jag har ingen mandelmassa hemma så det får vänta(om det inte funkar med marsipan...? :)) 

Nutella är däremot nått nått jag har i mina ägor, å en hel massa annat bakbart.

Frågan är bara vad jag ska ge mej på? :)

Några förslag?


Å så efterlyser jag VIT toblerone nu igen, har funnits på Netto här förrut(å det gör det kanske än?) men det är också ända stället i stan jag sett...

Martin ska till Tyskland om ett par veckor, då ska han få bunkra åt mej, men jag hade behövt ett hundratal gram tills lördag...

Av Lisa - 5 mars 2012 07:54

 

Försöker lära mej det där med självutlösare/fokus på kameran.

Går väl sådär... :)


Gomorron på er därute!

I bland är det ganska så otacksamt att va mamma i den här familjen.

Speciellt när man aldrig får sova.

Barnen vaknade strax efter fem.

Lagom roligt när man äntligen är ledig.

Mest otacksamt känns det dock när det är ett jäkla hallå om att längta efter pappa å om att pappa ska jobba.

Ingen glädje över en ledig mamma som man inte träffat på hela helgen.

Inte det minsta!


Frukosten var ommöjligt extra mycket kaosartad, har torkat fil, melon å jucie från golvet å Rex satt å slickade i sej smör när jag tvättade Leo.

Suck.


Jag må låta bitter, men det är jag inte.

Jag är glad över att ha två lediga dagar att spendera med mina barn, hur lite de än tänker sova å hur mycket de än tänker tjata om sin pappa. Så det så! :)


Dags å röjja undan, sen kommer våra lekgäster. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards