Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 24 september 2012 10:30

Vi ignorerar den lockande höstsolen å kryper ner under pläden å ser på film! <3

Av Lisa - 24 september 2012 10:03

Försöker njuta av en extra ledig dag med mina fina små pojkar.
Ganska svårt när man egentligen skulle varit på jobbet.
Är ärligt talat ganska stressad i stället.
Å matt. Väldigt matt.

Men jag är frisk. Det är huvudsaken!

Av Lisa - 24 september 2012 07:43

Har inte kräkts sen jag kom hem från jobbet å har sovit någorlunda.
Känner mej som vanligt igen, i allafall när jag ligger i sängen. :)
Jag är sjukanmäld å stannar såklart hemma i dag.
Barnen är hemma med mej å jag hoppas verkligen de slipper bli sjuka!
Jag är ganska förbannad över att jag lyckades bli smittad, det är vidrigt med magsjuka i sej, men jag har verkligen inte tid! :(
Den här veckan ska första Växjö-kursen avslutas, basgruppen ska träffas, vi har apt på jobbet, det är lektioner i komvuxkursen å vinlotteri-träff.
Noll tid över att va sjuk på alltså!
Hoppas jag är frisk redan! :)

Av Lisa - 23 september 2012 19:59

Inget jag rekommenderar.
Speciellt inte att bli sjuk på jobbet å känna att du lämnar en kollega i sticket.
Finna ju dock inte mycket å göra när det väl är ett faktum att man kräks. :(
Mamma kom å hämtade mej å nu är jag nerbäddad i min säng.
Ska dra täcket över huvudet å hoppas det är en lidrig variant jag åkt på.. :(

Av Lisa - 23 september 2012 15:52

Halv-ligger i en fåtölj å försöker intala mej att jag inte mår illa.
Det går sådär kan jag meddela. :(
Maginfluensan går på bygget men får hoppas att det jag känner av är enbart psykologiskt.
Jag pallar bara inte med å bli sjuk å definitivt inte när jag är här... :(
Hua, hemska tanke...
Har fem timmar kvar å jobba å måtte det ge med sej. :(
Hörs senare i allafall. ;)

Av Lisa - 23 september 2012 11:02

Av Lisa - 23 september 2012 08:18

Passar på både att kela å att ligga kvar i sängen. :)
Jobbet kallar redan klockan tolv men fram tills dess ska jag hitta äta frukost å umgås med familjen!
Kram på er!

Av Lisa - 22 september 2012 21:48

 

Overaller inhandlade.

Viggo valde själv en turkos å Leo tackade glatt ja till en rutig. :)

Det är något för stora ännu, men min tanke är att de kan ha den till våren å kanske till å med nästa år.

Förutsatt att de är bra då vill säga. :)

 

Har redan bäddat ner mej.

Är helt jäkla slut.

Men så har det ju varit en händelserik dag också.

Förrutom å jobbat å tampats med söndagskörare i ösrenget på e22:an(på fel dag dessutom. herregud, det finns faktiskt än hel del som kör sämre bil än jag), å köpt overaller å besökt Biltema har vi ju även lagat å ätit en ganska fin lördagsmiddag inklusive efterrätt. :)

   

(ungsgrillad kyckling, potatisgratäng, jordgubbssallad, färskost fyllda champinjoner, salsa,kryddsmör å grillsås. Nutella semifreddo)

 

Efter det har vi som ni redan sett ägnat kvällen åt pingis å quizkampen. :)

Båda barnen stannade upp längre än vanligt å Viggo njöt av helgkänslan. :) Han kom i säng först vid nio å innan dess hann han både leka en massa å även fria å få nobben av Alva. :D

Så stor han har blivit den gullungen.

Han fick helg-dispens å snusar sött här jämte mej i dubbelsängen.      

 

Visst låter det som en dag å va nöjd med, tycker ni inte?
Det är jag åtminstone. :D

Å i morron, då tänker jag ta sovmorron men redan nu ska jag försöka ta igen lite sömntimmar. :)

 

Kram å gonatt!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards