Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under september 2012

Av Lisa - 22 september 2012 20:17

Daniel å Alva joinade i fritidsgården. :)
Rundpingis är tydligen det senaste, trots att vi bara köpt två racket.
Stina spelar med en bok..?! :)

Jag vägar va med å spelar quizkampen sittandes på en barnstol jämte uttaget för jag gjort slut på mitt batteri. :)

Lördagsnöje av högsta klass! :)

Jag har aldrig sagt att vi är rediga.

Av Lisa - 22 september 2012 19:29

Av Lisa - 22 september 2012 17:30

Pingis ja.
I vardagsrummet?!
Ord känns överflödiga. :)

Av Lisa - 22 september 2012 13:44

Har jobbat klart för dagen å står i ett cykelskjul utanför jobbet å skyddar mej från regnet i väntan på familjen. :)
När de kommit styr vi bilen mot Kristianstad å hoppas där finns overaller i våra barns storlek.
Senare kommer det en syster å sällskapar med oss.
Hade planer på å grilla, men njae, jag tror vi får tänka om. :P
Nutella semifreddon ligger i allafall i frysen å väntar på å avnjutas! :)
Hoppas ni har en bra lördag nu!
Kram så länge!

Av Lisa - 21 september 2012 21:36

Har haft en bra ledig dag.
Handlat en massa mat, lagat blidäck å slappat. :)
Tar ett par glas vin med grannar å man å njuter av fredagen in i det sista. :)
I morron är det fullt ös igen, jobb å overall-inköp å sen middag med Stina på kvällen. :)
Livet levs kan man lugnt påstå. :)
Kram å trevlig helg! :)

Av Lisa - 21 september 2012 18:19

Det är ju fredag trots jobbhelg eller hur? :)

Av Lisa - 21 september 2012 14:28

Här ligger vi i sängen å äter godis å ser på film.

Viggo vet att jag gillar Skönheten å Odjuret så han valde den. :)

Det blev ingen shoppingtur, för ovanlighetens skull bangade jag ur å kände att jag inte riktigt orkade med den pärsen det innebär att ta med mina huliganer till barn någonstans.

Dessutom kändes det som barnen behövde vila, de har varit på dagis hela veckan(å nä, det är de inte vana vid) å då varit uppe sen halv sex så det var nog ingen dum tanke.

Målet med turen var kraftigt nersatt priser på vinteroveraller på Stadium å nu har jag fått för mej att vi behöver köpa nya till grabbarna för jag tror deras kommer bli för små innan våren...

Jag har inte gett upp tanken så vi tar en tur direkt efter jobbet i morron, men vi satsar nu på Kristianstad i stället(när Martin kör. :P) för där verkade de har fler overaller kvar(jag har ringt båda butikerna. :) man blir som man umgås, innan jag lärde känna Nina hade jag aldrig kommit på tanken.. :D)

 

I stället för shopping körde vi inom mitt jobb i jakt på chefen.

Har nämligen fått det positiva beskedet om att jag har rätt till 10 betalda arbetsdagar per termin som jag kan spendera i skolan!

Hurra å vilken lättnad.

Tyvärr var chefen inte anträffbar i dag, så det får blir klart besked å färdigstämplat på måndag eller nån dag i veckan sen.

Kanske kan jag ta tillbaka semestern jag ansökt om för i oktober till å med. :D

Så skönt!

 

Nu ska jag kasa ner i sängen med en pojke på var arm å njuta av vilan å lugnet (så länge det nu varar. :D) innan det är dags för middagslagning å fotbollsträning. :)

 

Å hjälp mej nu hörrni, vad i hela friden ska jag bjuda på i morron kväll? :)

Av Lisa - 21 september 2012 12:36

Mat. :)
Å kaffe! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards