Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Så mycket som vill ut.

Av Lisa - 30 november 2011 17:54

Jag har en vidrigt värdelös dag.

Jag mår ärligt talat skit.

Förkyld å förvirrad.

Känslorna kan jag sätt ord på,

men vad de bottnar i är jag tvungen att hålla för mej själv.

Besvikelse.

Dåligt samvete.

Oro.

Ångest.


Även fast jag inte kan blogga om allt rakt ut känns det bra att ha stöd från er där ute.

Så är det.

Det är därför jag bloggar.

För att NI finns!  


Nu har jag ju faktiskt(tro't eller ej. :P) verkliga vänner också.

Så när barnen somnat å vi vuxna fått i oss lite mat är det jag som sätter mej på cyklen hem till Anna.

För å älta igenom allt å faktiskt lite för å fira.

Fira? Japp, det är i morron ett år sedan de blev Asarums-bor!



 
 
Ingen bild

Lilla mysan

30 november 2011 18:17

Skickar en STOR styrkekram! Hoppas att det hjälper att prata med din vän om de du inte (tyvärr) kan skriva här!
Alla kan vi någon gång känna oss nere, oroliga, deppiga och allt vad det heter, och kanske är de så att vi måste låta oss själva vara det ibland?! Hoppas du snart mår bättre!
Kram på dig!

Lisa

30 november 2011 20:28

Tack tack tack!

 
Ingen bild

Lizette

30 november 2011 19:46

skickar styrka och lite jädra anamma till dej. Du är bäst det vet du är jag har sagt till dej innan. Du klarar det du vill det vet du. Låt ingen sätta sig på dej. KRAM

Lisa

30 november 2011 20:25

Tusen tack fina!

 
Ingen bild

Jajja

30 november 2011 20:28

Jag skickar en jättekram från oss här i Sölvesborg <3

Lisa

30 november 2011 20:38

Längtar!

 
Ingen bild

Anna

30 november 2011 22:13

Lisa! Jag läser din blogg lite då och då och jag tycker verkligen att du är stark som skriver om när det gå lite neråt i livet med. I vissa bloggar är det bara bra å lyckligt hela tiden. Men vi alla vet att livet är inte alltid så. Det går upp å ner för oss alla om vi är själva eller har en familj. Å livet kommer alltid att vara så. Men vi är starka som orkar ta oss genom det när det är tungt, det måste vi å jag hoppas verkligen på att det lättar för dig snart igen och att allt känns bra igen!
Förresten vilka underbara å söta soner du har =)
/Anna Lorentzen

Lisa

1 december 2011 05:53

Tack Anna!

 
Tina Håkansson

Tina Håkansson

1 december 2011 16:39

Blir så ledsen när jag läser att du inte mår bra! Hoppas det som tynger dig snart löser sig! Skickar även jag en stor KRAM till dig som kanske värmer lite vintermörkret!

http://tinahakansson.bloggplatsen.se

Lisa

1 december 2011 21:04

Tusen tack fina du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards