Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 november 2014

Av Lisa - 1 november 2014 22:16

Efter en fullspäckad dag är vi landade på hotellet.
Jag är fortfarande så mätt att magen står åt alla håll. :)

Nu hoppas vi på en god natts sömn å en allt för tidig morron. :P
Å på att alla är pigga å glada å redo för Leo's lekland efter frukost. :)

Av Lisa - 1 november 2014 20:29

Ja ja.
Gustav å Sally har en speciellt relation. :)

Har just ätit världens godaste glass.
Snacka om matkoma. :P

Av Lisa - 1 november 2014 18:16

Äkta texmex.
Långkokt högrev med en massa smarrigt till! :)

Kalmar levererar! :)

Av Lisa - 1 november 2014 16:19

Å så kan man köra åt helvete fel. :P

Av Lisa - 1 november 2014 15:39

Jajamensan.
Shoppingen är gjord.
Nu väntar hotell-incheck å sen middag å häng hos Gustav å Elin under resten av kvällen. :)

Av Lisa - 1 november 2014 11:24

Till skillnad mot sist när vi skulle övernatta verkar bilen fungera denna gången. :)
Men det ska erkännas att det alltid känns lite nervös å passera just det stället på motorvägen där vi blev bärgade förra hösten. :/

Vi är alltså på väg, men har en bra bit kvar innan vi är framme hos Gustav å Elin.
Det står lite shopping på agendan i dag. Body shop å Ikea är mina mål, å som alltid trånar jag efter lyxkaffe-drinkar från espressohouse. :)
I kväll blir vi bjudna på middag å natten ska som sagt spenderas på First. :)

Nu till nått helt annat.
Jag skulle vilja be om lite tips. :)

Vi har bestämt oss för att bara köpa något minimalt till barnen i julklapp att öppna å sen ge dem en weekend någonstans tillsammans å till oss hela familjen.
Frågan är bara vart vi ska åka?
Det ska helst inte dröja för långt efter jul innan vi kommer i väg så det måste funka med vinterväder.
Har ni några idéer på ställen? Städer?
Hotell? Museum?
Attraktioner?

Tack på förhand! <3

Av Lisa - 1 november 2014 09:08

I går var jag ju glad över att vår morrontiding äntligen kommit.
Det var kortvarig lycka vad det verkar.
I dag var lådan tom igen. :(

Ser ni jättebulan i pannan?
Han tog ett dyk in i en dörrkarm innan han la sej i går kväll Leo. <3

Här var det lördag ja.
Leo bygger med lego å de andra två pojkarna är uppe på IP.
Själv ska jag, så fort kaffet är slut, duscha av mej å packa ner det man kan tänkas behöva under ett dygn i Kalmar så vi kan köra så fort Martin å Viggo kommer hem. :)

Hoppas ni får en fin lördag! :)
Vi hörs igen såklart.


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards