Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2014

Av Lisa - 16 februari 2014 21:53

Här kommer ett trött kvällshej från mej.

Från datorn för ovanlighetens skull. :)

Nya telefonen håller på å systemuppdaterar sej.

Den fungerar bra tycker jag, men jag måste ringa gymmet omgående så jag kan logga in på bokningsappen. :D

För säkerhets skull har jag ställt in samma ring- å sms-signaler som på den gamla. :)


I morron jobbar jag än sjunde dagen på åtta, å jag kan erkänna att det känns tugnt.

Ny arbetsplats, långa dagar, långvecka å en massa sjuka å semesterande kollegor.

Det har tärt rejält.

Nästa vecka innebär betydligt mer ledighet å en helt ny erfarenhet.

Å till helgen ska Viggo's sexårsdag firas med pompa å ståt. :D


Nu ska jag dock bädda ner mej.

Kram å gonatt! :)

Av Lisa - 16 februari 2014 11:18

Jajjamensan! :)
Jag har aktiverat min nya telefon å lånat ett gammalt skal av Martin.
Ett svart. Tänkte jag skulle leta efter ett vitt, så det syns att telefonen också har den färgen liksom. :)

Vi struntar i boön men har varit en stund i trädgården.
Det blåser iskalla vindar, men lite frisk luft satt fint. :)

Nu ska jag titta lite på stafetten, å försöka ignorera att jag snart ska jobba.

Ville mest meddela att jag fått det nya till å funka. :)
Kram å hej! :)

Av Lisa - 16 februari 2014 09:19

Söndag å lite mer ledig tid.
Då måste jag ta tag i det här med nya telefonen å ska strax aktivera nya sin-kortet.

Å efter frukosten blir det en sväng till boön innan kvällsjobbet kallar! :)
Ska bli ljuvligt när jag inte varit ute på hela veckan! :)

Hoppas ni får en bra söndag!
Å artist lyckas få i gång nya telefonen så vi kan höras sen! :)

Av Lisa - 15 februari 2014 18:20


Av Lisa - 15 februari 2014 16:52

Nu ska vi fira! :)

Av Lisa - 15 februari 2014 12:11

Här sitter jag på jobbrasten å jublar över Sveriges fantastiska OS-guld.
Helt underbart! :)


Vi hade en fin fin fredag.
Häng hos M å P, träning å sen trerätters serverad av Daniel! :)
Somnade mätt å redo för en helg på jobbet.

Har en dov huvudvärk i dag, å akupunktur-punkterna dunkar men jag stretar på.
När jag har slutat är det tid för å fira pappans 60-årsdag tillsammans med hela familjen Arvidsson! :)
Min ankomst blir sen, men jag hoppas på att det finns lite smarriga tapas kvar även till mej! :)

I morron väntar kvällsjobb å sen är det en ny vecka igen. :)

Hoppas ni mår bra!
Hörs sen! ;)

Av Lisa - 14 februari 2014 22:00

Nya telefonen.
Snygg.
Fortfarande inte i gång.

Av Lisa - 14 februari 2014 21:02

Chokladmousse.
:)

(I mellan för å efterrätt blev vi bjudna på grillat vildsvin+kyckling, rättikagratäng, bea å barbecue-sås! :))


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards