Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lisa - 17 augusti 2013 14:19

Sitter å spanar nya möbler till rummet-som-inredarna-glömde aka. gillestugan.

Vita möbler.



   

Ett nytt bord å en ny tv-bänk står högt på önskelistan till hösten.

Tror det(å ett lampbyte! de vi har är nog sen huset byggdes! :P) kan lyfta det rummet rejält.

Varför ska man inte ha fint där man vistas så pass mycket?

:D

 

Möbler, å bilderna på dessa är från ikea.

Av Lisa - 17 augusti 2013 09:09

Ja.

Dagen har väl börjat sådär.

Tio över sex var det tydligen morron.

Kräver inga sjusovar-mornar, men det hade varit såååå skönt att sov lite längre när man är ledig.

Morronen har kantats av tråkigheter.

Bråk å tjafs å skrik å tjat.

Allt det där står mej verkligen upp i halsen. Jag vill inte ha det såhär mer!

Tvi! :(


Nu har det lugnat sej hjälpligt.

Jag ska dra i gång med att avsluta allt jag påbrörjade innan jobbet i torsdags.

Förmiddagen ska bjuda på städning alltså.

Å när det är klart ska jag handla till kvällens middagsbjudning. :)

Ska som sagt bjuda på fondue å fruktsallad så matlagandet innebär mest att skära, skiva å dela å blanda till några dipp-såser. :)


Hoppas ni får en bra lördag! :)


Hörs senare!

Av Lisa - 16 augusti 2013 22:36

Homeland.
Kan va min nya drog! :)

Av Lisa - 16 augusti 2013 20:26

Får vi se vad vi tycker om detta! :)

(Hurra, jag har övertalat(tvingat?! :P) Martin att börja på ännu en ny serie! :))

Av Lisa - 16 augusti 2013 19:27

Fredagsdrinken! :)

Av Lisa - 16 augusti 2013 18:16

Salsiccapasta LCHF-style! :)

Av Lisa - 16 augusti 2013 15:27

Film å godis i sängen efter jobb å dagis.
Kan det bli bättre? :)

Det kan det faktiskt.
Ledig helg väntar!!! :)
I tre dagar ska jag bara umgås med familjen, laga mat å fixa på hemmaplan! :)

Det ska bli så härligt! :)

Av Lisa - 16 augusti 2013 06:13

Termometern visar elva kyliga grader
denna fredagsmorgonen.
Vi är på vippen på att bege oss ut, cykla till dagis å jobb.

Vill bara säga gomorron å önska er en fin fredag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards