Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2013

Av Lisa - 19 februari 2013 10:21

 

Måla, rita, klippa. :)

Pysselstund.

  


Hej igen.

Här känner vi oss himla pigga å glada faktiskt.

Låg å drog oss ända till nio å har precis dukat av frukosten. :P

Ingen feber om än en snorig liten näsa för Leo's del.

Vi ska bege oss ut i dag. Både till Ica en sväng å till pulkabacken.

Det har kommit säkert en decimeter snö till i går kväll å under natten så det är väl lika så bra att använda den lite. :)


Har precis avslutat ett samtal med en av mina studiekompisar.

Hörde typ noll å ingenting, för mina barn har den extremt dåliga ovanan att alltid flippa ut så fort jag försöker prata i telefon. :(

Känner mej galet stressad. GALET!

Har två dagar på mej, plus fredag förmiddag på att få allt klart.

Å samtidigt försöka få i hop tårtor å allt annat som ska fixas till Viggo's kalas på lördag...


Nä, nu ska vi palta på oss å försöka slappna av stressen lite.

Inte mycket annat jag kan göra i dag ändå...

Av Lisa - 19 februari 2013 09:59

Hiss eller diss?
Sitter ni inne med tips kanske?

Av Lisa - 19 februari 2013 08:06

Barnen vill se en film till.
Jag klagar inte å stannar under täcket en stund till!
Gomorron på er! :)

Av Lisa - 18 februari 2013 21:27

Jag vet inte vad jag ska säga om det här dagen riktigt.


Om jag fått en krona för varje maaaaaaammmmmaaaaa jag hört i dag kunde vi lätt köpt oss en bungalow i Thailand å levt på de pengarna. :P

Pluggat har jag verkligen inte gjort, men väl rensat i en hallbyrå, källsorterat å skrubbat vaskskåp.

Å bakat mazariner å biskvier.

Å underhållt barn då.

Leo var småfebrig igen vid middagstid, men när han la sej i kväll var den borta igen.

Det känns himla skönt ändå att vi slog till på en extra vab-dag så som i morron så han blir helt bra innan vi drar i gång igen.


Viggo njuter av att va hemma han, även fast han helst vill att jag ska leka med honom non-stop.

Hoppas han slipper feber nu bara, så han får fira femårsdagen som frisk!


Nu ska jag spela en omgång taipei till, sen blir det bädden.

Har vi lite tur sover båda barnen länge i morron bitti(in my dreams... :)) å så är jag utvilad å ickestress påverkad hela dan. :D

Vi säger så va? :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 18 februari 2013 20:27

Allt går å hitta på internet.

Vad gjorde man innan det fanns?

Webshoppar, finns det nått bättre?

Kolla in den här.

 

Hur coolt? :D

Av Lisa - 18 februari 2013 18:17

Kaffe å en hembakad(glutenfri) mazarin! :)

Av Lisa - 18 februari 2013 14:56

Två sorters kakor på G! :)

Av Lisa - 18 februari 2013 12:09

Ni vet väl att årets bokrea-böcker går att förhandsboka redan nu på adlibris? :)


Där finns den här tex.

 

Som jag velat ha länge.

Den går å boka redan nu.

Jag säger inte att jag gjorde det redan förra veckan.

Inte alls.

Men man KAN boka som sagt.



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards