Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 7 maj 2008

Ännu mer på agendan...

Av Lisa - 7 maj 2008 10:17

Sitter å väntar på att Viggo ska vilja äta, halv elva brukar allt som oftast vara en mat-tid att räkna med nämligen. :) Så fort han är klar ska vi köra, ska va i B-måla 11 är det tänkt.


Förrutom promenad, starunda å träning har jag lite till som ska hinnas med i dag. Klockan fem ska vi träffa vår bank-gubbe å skriva nån låneansökan. Får nog bli lite hämt-mat från Bönan(grillbaguette, chicken surprise..??) efter det besöket. Bönan ligger ju på vägen från banken. ;) Allt för att spara tid. Så fort vi har ätit får jag byta om till träningskläder, för sen bär det av till The House, Martin ska fortsätta sitt arbete med sovrummet. :)

Träningen börjar sju, antar å hoppas att mamma å pappa ska dit också, i så fall vill jag gärna lifta med dem till stan å sen "hem" till Asarum igen.

Viggo han får underhålla sej själv medan jag tränar. :) Tar med babysittern så ska han nog va nöjd. Annars ska morbror Gurri med va i huset som back-up, om Martin har händerna fulla när Viggo vill nått. :)


Helst skulle jag vilja packa ner innehållet i våra Billys, mest "kontorsgrejer", pärmar å pennor å så. När det är gjort kan ju Billy flytta redan nu. Samma gäller den vita "extrabyrån" i vardagsrummet. Hade tänkt låta den va, å bara flytta den som den är, men det är ju inte alls säkert att jag behöver ha de grejerna den innehåller i den sen, har ju en herrans massa mer gardrober å skåp i huset. Samma gäller byrån i hallen, dens innehåll ska jag med packa i flyttkartonger i stället hade jag tänkt.


Dammsuga är ett annat projekt, har inte blivit mycket städande alls de senaste veckorna. Toaletten börjar väl snart gro igen dessutom. Tvi, jag måste fixa det i kväll eller i eftermiddag! 


I helgen måste vi nästan till IKEA, ska beställa köksbänken å köpa handtag till alla köksskåp. Ska även ha nya knoppar till gardrobsdörrarna i sovrummet, de nuvarande är blåa glasimitations plastklumpar, fruktansvärda! :) 


Marina ringde precis, hon å Hanna skulle hitåt i morron. Som tur är var vårt schema för morrondagen faktiskt tomt, så det kommer å hälsar på oss. :)


Neeej, nu får han vakna minipojken, annars blir det stressigt värre ju.... 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards