Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 december 2007

Av Lisa - 7 december 2007 18:55


Köksfönstret













I går satte jag upp alla mina tomtar(alla åtta, eller nått. :))

Å stjärnorna är på plats. :)














På bilden längst ner visar mina älskade Kosta Boda tomtar!





























Av Lisa - 7 december 2007 18:53

Eller ska jag säga i'm back!

Vi har fått huset! :D

Så om allt går vägen blir vi Asarums-bor till sommaren!

Äntligen! 

Är så lyckliga, hela familjen! 

Av Lisa - 7 december 2007 16:41

Nu har mobilen vaknat till liv igen.

Det är precis som om inget hade varit fel...
Men nu är det för sent, har redan hunnit bli förälskad i den nya jag har hittat... Har beställt den... :)

Av Lisa - 7 december 2007 14:12

Vad sägs om den här?

Passar mej perfekt, å uppfyller båda min krav, rosa och med lucka :)Är den inte gullig så säg? Å inte fasligt dyr heller... :)

Av Lisa - 7 december 2007 13:47

I går fick jag grejerna jag hade beställt... :)

Är väldigt nöjd, framför allt med detta fräcka nagellack. :)

Av Lisa - 7 december 2007 13:31

... verkar ha gett upp :(

Får ingen bild på displayen :( Fuck säger jag bara, jag pallar inte!

Jag älskar ju den telefonen. Må va hänt att den är snudd på anik, men vi står varandra så nära... :(

Måste nog göra en ändring på mina önskelistor. För visst har jag hört talas om dem som klarar sej utan mobil, men jag är INTE en av dem!

Har ju till å med pimpat min med rosa skal...

R.I.P 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards