Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 december 2007

Av Lisa - 21 december 2007 19:09

Vi har bara precis njutit av hemmagjord pizza och julmust. Är sjukt mätt och känner mej som en blå val med en rejäl övervikt.

Köpte ett pat strumpbyxor i storlek L i dag, de gick precis över knäna... :( är jag verkligen så jävla tjock...? :(

När mini är född är det diet som gäller...


Beställde två par mammabyxor i onsdags kväll, leveransen gick verkligen undan å jag fick dom idag. Jättefina, och de passar. :D


Usch ja... Man känner sej inte så snygg precis, man får göra vad man kan...

Martin verkar dock tack å lov gilla mej och tycka jag är fin... Tur att det är nån som gör det... Älskar min lilla familj, underbara Martin, Rex, trots att han är vaken halva nätterna och vår bebis i magen... :) 

Av Lisa - 21 december 2007 15:32

Äntligen...

Har nästan två veckors ledighet att se fram emot. :)

Ska bli så härligt!  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards