Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 april 2015

En onsdag. :)

Av Lisa - 22 april 2015 21:05

Som sagt.
Dagen började inte sådär särskilt vidare bra med oro över Leo å allvarliga samtal med förskolan.
(Han är ledsen å arg å frustrerad å inte alls sej själv. :()

Men det blev tack å lov väldigt mycket bättre.

Martin kom hem tidigare å vi körde till vägga för å äta glass i solen.

Men glassen blev till middag när Viggo fick ett akut sug efter rökeriets räkmackor. :)

Å som han åt räkor sen. :P
Leo skedade in potatismos för glatta livet å jag tog en Cesarsallad som var riktigt god. :)

Glassen åt vi medan vi promenerande på bryggorna. :)
Riktigt mysigt! ;)

Nästan samtidigt som vi kom hem igen tittade mamma inom för å pussa lite på barnbarnen.
Hon å jag gick med barnen en sväng till lekplatsen å även fast Viggo mest retades med Leo var det en trivsam liten tur. :)

Under tiden vi var borta hade Martin dragit i gång ett litet pallkrags-bygge som jag tror kommer lyfta trädgården lite här när det är helt klart. :)

Å så har jag ju, i fall någon missade, slagit nytt PB i löp-distans. :P
3 kilometer, mina vänner, det är typ en mil för mej! :)

I morron är det torsdag å jag jobbar eftermiddagen.
Det blir lite sovmorron å så har jag det för ovanlighetens skull det så lyxigt att Martin ska hämta på fritids å dagis. :)

Det är drop-in på fritids nämligen å jag ska på fack-info så jag kunde inte gå i från så det föll därför på pappans lott att delta i detta.

Det var allt från moi för
i dag.

Kram å gonatt! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards