Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under april 2014

Av Lisa - 7 april 2014 18:04

Är så sugen på lite silvrigt påskpynt. :D


Den här hönan från Indiska tex.

 


Å så bara MÅSTE ha ett silvrigt ägg.

Var hittar jag det?

 

Av Lisa - 7 april 2014 17:12

Efter världshistoriens snabbaste arbetsdag(älska daglig verksamhet! :D) står jag nu hemma vid min spis. :)

I dag blir det kyckling-wok efter pappas recept. :)

En rätt jag helt glömt bort fram tills den helt plötsligt poffade upp i mitt minne förra veckan. :)

Får se om det smakar som jag minns det. :D

Jobb · Lisa · Matprat · Vardag
Av Lisa - 7 april 2014 07:24

Vi kan lätt vänja oss vid å stiga upp klockan sju! :)
(Även om klockan egentligen ringde vid kvart i. :P)

Tänk vilken lyx om man börjat tidigast åtta varje dag?
Vilken skillnad alltså! :)

Vi är redo för nya vecka.
Är ni? :)

Familjeliv · Jobb · Leo · Lisa · Vardag · Viggo
Av Lisa - 6 april 2014 21:34

Då var den lediga helgen slut.
Vi har haft det lugnt å skönt men som alltid gick det på tok för fort.

I morron är det dags för vardag igen å jag ser fram emot denna veckan som innebär jobb både inom daglig verksamhet, på mitt gamla, gamla sommarjobb(där jag inte varit sen 2009!) å så helgen i hemtjänsten på landet där jag verkligen trivs. :)
Å dessutom ska jag på mitt första personalmöte å träffa mina "boknings-kollegor".

Mycket jobb blir det, men även en hel del annat.
Bankbesök(skriva om lån, organisera ekonomin) å träning å familjeliv. :)

Nu önskar jag dock gonatt!
Kram å hej!

Av Lisa - 6 april 2014 19:48

Efter att ha velat fram å tillbaka hela dagen slutade ändå med ett litet hemmatränings-pass.
:)

En snabb-dusch nu å sen väntar veckans MM-avsnitt under en varm filt. :)

Av Lisa - 6 april 2014 16:53


Äntligen ska abstinensen efter drakar, maktkamper å Jon Snow stillas. :D


Av Lisa - 6 april 2014 15:09

Bröd, potatis å socker i går.
I dag, lite detox, men fräscha köttfärsfyllda paprikor å tomatsås till middag. :)

Av Lisa - 6 april 2014 13:07

Jag å Leo hälsar på mormorn lite. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards