Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Lisa - 9 juni 2013 22:20

Nya rullgardinen på plats! :)

Första veckan på nya jobbet är slut.
Tycker jag har klarat mej ganska bra ändå.
Blir mer å mer van å försöker hitta min plats så gott det går.

Några nattduksbord har vi ännu inte funnit men Mairo gav som synes utdelning. :)

Kvällen bjöd på två avsnitt av True blood å strax väntar sängen igen.

I morron är det mer jobb som gäller å försök till förberedelser inför tisdagens plugg.

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram å hej!

Av Lisa - 9 juni 2013 20:35

Övernaturliga väsen å utspårade intriger alltså.
Det finns ingen bättre avkoppling! :)

Av Lisa - 9 juni 2013 17:53

Det blev ett par stycken tillbehör kan man säga. :P
Det märks lite att jag inte lagade mat i går å tar igen det i dag! :P

Av Lisa - 9 juni 2013 13:48

Martin å Leo har plockat upp mej direkt efter jobbet å nu är vi på väg till Bromölla.
Ska till Mario å spana rullgardiner å till möbelaffären å leta nattduksbord! :)
Viggo är hos en kompis å leker i stället han. :)

Vore himla skönt om jag kunde sagt att det var ledighet som väntade nu efter jobbhelgen, men så är det ju tyvärr inte.
Men jag ska ta vara på det som är kvar av denna dagen i allafall. :)
Shoppa lite å laga lite god mat, å leka med grabbarna. <3

Av Lisa - 9 juni 2013 07:07

I dag är jag trött.
Sov som en stock när klockan ringde.
Det var inte mycket å be för, bara upp å i väg! :)

Jobb till två i dag, sen blir det familjehäng tänker jag! :)
Kanske en lite tur nånstans om vi orkar! :)

Kram på er! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards