Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under mars 2013

Av Lisa - 9 mars 2013 21:29

Här inte! :)
Handskarna på.
Dags å tömma musfällor!

Jag saknar de dagarn då Rex tog hand om sånt här..! :)

Av Lisa - 9 mars 2013 16:18

När jag ska ha praktik sen längre fram kommer jag "jobba" dagtid. Halv åtta till fyra, varje dag.(om jag är trött nu, hur kommer det bli då?!)
Vi kommer inte va hemma förrän femtiden å jag kommer inte hinna handla nått vidare.
Då funderar jag på å testa det här med matkasse.
CG verkar bäst av de som vi kan ta häromkring, även fast jag blir tvungen att anpassa å köpa till gf-grejerna till Martin.
Vad säger ni? Hiss eller diss?

Av Lisa - 9 mars 2013 10:54

 

Jag älskade spotify, tills Leo kom å dissade min musik..! :P

Av Lisa - 9 mars 2013 10:19

 

Zuccini å små tomater på uppgång.

Man måste bara älska det! :D

 

Nått annat man även måste älska är ju spotify(jag vet jag är seeeeeen!) håller i detta nu på å lyssna igenom ett westlife-album från 2000(nä, jag har aldrig sagt att jag har bra musiksmak. :P) å jag kan säga som så, jag kan fortfarande låtarna. :D Hur illa det låter när jag skrålar med, det låter jag va osagt. :D

 

Vi drar runt här hemma, alla på varsitt håll just nu.

Leo framför tv:n i sovrummet, Martin å Viggo framför tv:n i källaren å jag framför datorn vid matbordet. :D

 

Jag går ju på helgjobbet från å med klockan två i dag men innan dess hoppas jag få se mina föräldrar en stund å leka lite med grabbarna grus å kanske rota fram nån mer 90-tals klassiker på spotify. :D

 

Ha en bra dag! :D



Av Lisa - 9 mars 2013 08:34

Börjar morronen på Ica! :)
Har handlat pålägg till ett helt kompani, mött ett svensexa-gäng å blivit tvinga att låsa upp Ica-kortet manuellt för scannern la av! :)

Nu väntar go-frukost! ;)

Av Lisa - 8 mars 2013 20:56

Två dagar gick fort.

Har varit ruggigt sköna dagar faktiskt.

Vi har bara varit hemma å gjort vad vi har känt för.

Plus lite till förståss.

Dagen i dag har varit en såndär dag då allt går sönder, ett helt glas med mjölk for i golvet å gick i tusen biter vid lunchen, Leo trampade sönder ett ljusdat å en av mina platsslevar har fått stryk i diskmaskinen.

Å så har barnen slagt i sej, Viggo på en tå så det blödde(vilket förståss är en katastrof) å Leo i huvudet när han ramlade ner från bordet i vardagsrummet.

Å så har jag återigen fått lära mej att Viggo har ärvt mitt tålamod när det gäller att lära sej nått svårt, den hårda vägen.

Han ger upp å tröttnar omgående. Å det här med å cykla har vi övat i tre år nu å det är fortfarande samma visa.

Vet inte hur vi ska göra det roligare?

Jag blev galet opedagogisk efter att han ramlat fyra gånger pga ofokus å gnällt hela vägen hem från lekplatsen å hotade med att sälja cyklen där ett tag.

Fruktansvärt jobbigt för handlederna att stanna, hålla emot min egen cykel med Leo bakpå för å putta fart på Viggo stup i ett å som sagt, mitt tålamod tog också slut där.


Nu sover barnen sen en stund tillbaka, jag har ätit min pizza å ska ta en snabb dusch innan jag faktiskt tänker bädda ner mej.

Huvudvärken eller framför allt flimmret framför ögonen hänger sej envist kvar å jag hoppas kunna sova bort det.


Är ledig fram till två i morron, å det tänker jag ta vara på såklart. :D

Trevlig helg. :D

Av Lisa - 8 mars 2013 20:09

Sötaste ljuslyktan, smördegspizza å Taipei som sällskap på datorn! :)

Längtar lite efter Martin, men min kväll blir inte fy skam utan honom heller. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards