Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lisa - 19 augusti 2012 11:28

Liten kräftskiva på lördagskvällen.
Med snaps å väaterbottenpaj men utan hattar å lyktor. :)

Nu är vi på väg. Vis kosta outlet(overaller? Skor? :)) å sen hem.
Jag älskar som sagt stugan, men myggen å Viggos trötthet å gnällighet har varit to mutch den här gången.
Sorgligt men sant så har barnen inte fått ut så mycket mer av vistelsen än myggbett. :(
Viggo är så svullen att det mycket väl kan bli en sväng till jourcentralen i kväll om det inte dämpar sej.
Leo verkar å andra sidan inte lida märkbart.

I kväll tänker jag njuta av de sista timmarna av min lediga helg, troligtvis genom att göra så lite som möjligt! :)

Kram å hej!

Av Lisa - 19 augusti 2012 08:13

Det är ljuvligt fint här, det är det verkligen.
Å i dag skiner solen med.
Men den här gången längtar jag verkligen hem redan.

Viggo har varit vaken hela natten å lidit över sina gigantiska bett å myggen, de är extremt jobbiga i dag också, trots sol.

Nu ska jag ta ett morrondopp sen ska här packas! :)

Av Lisa - 18 augusti 2012 20:44

Kräftor, räkor med tillbehör.
Snaps å lite vin! :)
Barnen sover å ny ska jag å finaste Jajja ha egentid! :)
Eller ja, helt själva blir vi ju inte, myggen är ju här med..! :(

Av Lisa - 18 augusti 2012 16:27

Av Lisa - 18 augusti 2012 15:12

Myggen är helt galna, men en liten påse kantareller har vi fått i hop! :)

Av Lisa - 18 augusti 2012 12:44

Duggregn å sjuk mycket mygg.
Men vi gör det bästa av det hela ändå å fixar sen lunch i form av tacos! :)

Av Lisa - 18 augusti 2012 11:20

Martin missade ett vildsvin med ett par centimeter å jag har visst gjort fotavtryck på handsfacket. :)
Leo sover å Viggo ser film å om en liten halvtimme är vi framme hos snokar å mygg. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards