Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

One more time for the cheep seats in the back. :)

Av Lisa - 29 oktober 2011 22:11

  Såhär fint hade vi det i går kväll. :)

Lyxig pizza med en massa gott på. :D


Har duschat av mej stek-oset å krypit ner under pläden.

Är egentligen mer än tillräckligt trött för å gå å lägga mej, men jag drar på det lite till.

Så mycket bättre får fullt godkänt av mej, å jag är lite ledsen att jag kommer missa en massa avsnitt när jag ska jobba. :(

Vet inte hur tv4 play funkar, men jag håller tummarna för att jag kan se det i efterhand...


På tal om jobb, så är det efter i dag bara två dagar kvar av min ledighet.

Känner mej faktiskt ganska lugn nu. Jag m-å-s-t-e ju jobba liksom, så är det.

Mamma var snäll å erbjöd mej att använda hennes bil när jag jobbar helgen så jag slipper cykla å så kan min familj ha tillgång till vår bil.

Ett extremt tacksamt erbjudande som kommer underlätta rejält för oss. :)


I morron ska den här familjen på tuné. Först till Tararp sen till Bromölla. :)

En massa lek å mys hela dagen lång blir det. :D


Nu ska jag ta ett snabbspan på mina favvis-bloggar( Att vara någons fru är ett hett tips där! :)) sen ska jag krypa ner jämte Viggo som redan ligger å snusar i vår säng.   


Vi hörs i morron igen mina vänner!

Gonatt! :)


 
 
Ingen bild

lilla jag

29 oktober 2011 23:18

Tack för din underbara blogg!! mycket underhållande och du är sååå duktig på att skriva!! Det här med tv4play...det är jättebra, avsnitten ligger kvar länge så man hinner ofta se även om man missat de på tv:n. Jag är inte medlem men jag tycker inte att det är nödvändigt den enda fördel jag kommer på är att jag sluppit reklamen men den är inte så lång så man kan stå ut,om du frågar mig i alla fall! Du kommer säkert att hinna med dina avsnitt lisa =)
Kram på dig =)

Lisa

30 oktober 2011 20:57

Tusen tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards