Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Nähä nähäpp..

Av Lisa - 21 juli 2011 12:47

Det bidde inget med vårt efterlängtade besök.

I stället får vi ta hand om två små febriga pojkar. :(

Trist, men inget å göra åt.

Vi lägger undan lax en i frysen till på måndag då vi gör ett nytt försök. :D


Martin å jag ska festa till det lite i vår ensamhet i kväll å grilla tonfisken i allafall. :)

Den ligger å gottar sej i en marinad av en skvätt olja, sambal olek, limesaft, färsk koriander å lite salt. :)

Å så hann jag baka en kladdkaka(fast jag hade nougat+mjölkchoklad/daim) med innan vi avbokade så Martin får allt offra sej på en bit av denna med... :D


Nu är det väl aldrig speciellt bra timeing för barnen att bli sjuka(eller jo kanske, magsjuk på helgen när Martin med är hemma skulle kunna kvala in som detta? :P) men just nu var extremt dålig timeing.

Vi som hade så mycket trevligt planerat under de kommande dagarna. :(

I morron fredag får jag dock träffa Jajja i allafall. Hon å jag ska nämligen festivala lite på kvällen tillsammans med Anna å Emilie.

Om inte barnen blir sämre vill säga för då stannar jag hemma hos familjen i stället.

Å lämnar bort dem när de är dåliga det tänker jag då rakt inte göra så om febern i gett med sej tills på lördag får Martin åka in till Stina själv så stannar jag hemma med barnen.

Jag bryr mej inte så mycket om själva festivalen å festandet men ser fram emot att få träffa Stinas numera officella kärlek för första gången. :) Dessutom hade jag å Martin tänkt cykla in till stan ganska tidigt på lördag eftermiddag å passa på å äta å dricka lite gott på tu man hand när vi har chansen...

Det kan ju dock hända mycket till lördag. :D


Nu ska jag läsa lite för min stora sjukling här.

Hörs senare! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards