Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 juli 2010

Vilken j*vla dag!

Av Lisa - 31 juli 2010 20:36

Usch ja.

Huvudvärk, illamående, yrsel, tryck över bröstet- you name it- i dag har jag haft varenda j*vla skit man kan ha. :(

Lägg sedan till foglossningen från helvetet å ni har min dag, i ett nötskal.

Jag hade foglossning med Viggo med, men inte i närheten av så mycket eller svårt eller vad man ska kalla det, som den här gången.

Skit med!

Mycket gnällig?!

Jovars, men jag fick till å med gå å lägga mej mitt på dagen.

I två hela timmar bara låg jag där rätt upp å ner i sängen.

Då är det illa.

All smärta å skräp har gjort sitt för humöret med, som verkligen inte varit på topp.

Måtte det vara en engångs grej, för så här orkar jag bara inte med å ha det i en månad till. :(

Å igen annan i min familj heller för den delen.

Martin körde i väg å köpte knäckebröd till mej för det var det ända jag var sugen på å äta. Stackarn... :(


Framåt eftermiddagen mådde jag lite bättre i allafall.

Bra nog för att göra köttbullar som jag lovat Viggo i hundra år nu, å sen kantarellfylld köttfärslimpa med hela köret av tillbehör, brunsås, potatis, lingon å gurkor, i äkta hemmafru-anda. :D

En liten bär-royale-paj belv det med. :D

   


Efter middagen gick vi ut allihopa å mös.

Solen sken, men det är höstkänslor man känner, redan.

Kan inte säga att det stör mej så värst, jag är en av de som absolut ÄLSKAR hösten. :)



Måste tala om för er att jag har världens bästa man.

Förrutom å köra i väg å köpa knäcke(å gräsfrön till sej själv. :D) enligt mina önskemål så målade han mina tårnaglar i går.

Kan omöjligt göra det själv längre.

Det är kärlek det.  

  Martin, jag äslkar dej mest i hela världen!

SÅ DET SÅ!


Nu ska jag byta soffa å joina den där sötnosen, nya scenarion å klara på RCT. :D


Håll tummarna för bättre humör å bättre fysik i morron! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards