Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

Det ni!

Av Lisa - 3 maj 2008 09:16

I natt har Viggo sovit hela natten. Han åt inte förrän vid sex! Jag hade förvisso vaknat en massa gånger innan å höll bokstavligen på att explodera med ändå! Hela natten, han börjar bli så stor min lilla pojk!?

Kan ju alltid hoppas att han tänker fortsätta med det. :)

Det allra bästa va att han(och Martin?!) somnade om till klockan nio. Så i dag har vi verkligen haft sovmorron hela familjen.

Pojkarna är å köper frallor, ni vet lördagstraditonen, å jag sitter å väntar på att mitt kaffe ska rinna ner.

Ska sörpla lite här i min ensamhet sen blir det frukost å Melodikrysset. Ska slå på radion redan nu, Ring så spelar vi är ju i full gång. :)


Efter frukost ska vi gå på stan å visa upp oss. :) Det är soligt å fint, verkar knappt blåsa heller. Hoppas att de har fått hem svarta leggings på JC, sen ska jag kolla lite efter födelsedagspresenter till mamma å brodern. :)


Det verkar ju bli fika-ute-väder, hoppas det är lika fint i Mörrum så det blir altan-fika hos Emilie å Peter. I dag ska de för övrigt äntligen få sin inflyttningspresent, så jag å Viggo får lådsas att vi inte har varit där både en å två gånger innan. :)


Ha en fin dag allihopa!


Lägger in en ganska ny bild på min, Viggo, han är inte så förtjust i att posera verkar det som. Skrattar som en tok, men blir allvarlig så fort kameran är i skite. Så detta är det närmaste ett leende vi kan komma just nu. :)

 
 
Bill the King!

Bill the King!

3 maj 2008 22:33

Men Sunget.... Har du haft ihop det med Morgan Ahling! =)
Han är loveli min lover boy!

http://stinasworld.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards