Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2016

Av Lisa - 25 februari 2016 15:26





Ja, ni kan ju gissa hur ordningsam jag är med något så tråkigt som rakning när jag varken kan hålla ordning på mina ögonbryn eller att klippa mej. :)

(Duschar mest på gymmet dessutom, å dit asar man ju inte precis med några hyvlar. :P)

 

Nån gång har jag varit på salong å vaxat benen, men det är en sällan skådad lyx hur praktiskt det än va.

Vaxa hemma har jag aldrig lyckats med.(det händer inget hur jag än sliter..?) så det är inget som är aktuellt.

 

Jag börjar dock tröttna på att skämmas över utebliving hårborttagning i tid å otid.

 

Så började började jag fundera på det här med epilator?

Någon som har erfarenhet av det?

Är det något å ha?

Vilken ska man ha i så fall?

 

 

Dessa tre finns hos LYKO


(Direktlänkar:

1:an 2:an 3:an )



Av Lisa - 25 februari 2016 13:33

Skridskor var dagens önskemål! :)

Jössa blev det! :)

Av Lisa - 25 februari 2016 07:15

Älska 2016.
Ipad är inte dumt alls! ;)
Morrontv i badrummet bara sådär! ;)

Sen att fakta-slukaren till son också vill kolla nyheterna bidrar till att hör blir lite trångt, det får man ta! :)

Torsdagen innebär kortdag med medarbetarsamtal å sen tar jag å barnen helg! :)

Vi hörs förståss.
Kram å hej! ;)

Av Lisa - 24 februari 2016 21:09

Inte den bästa dagen nånsin precis men med en hel del ljusglimtar bland syskonbråken å stressen.

Säger tack för i kväll med lite Suits! :)

Kram å gonatt!

Av Lisa - 24 februari 2016 18:06

NOT!

Jag brukar sällan komma för sent.
I dag har jag gjort det två gånger.
Till jobbet.
Å till passet jag skulle tränat.

Så här står jag nu.
På gymmet i stan.
På crossen i kläder som enbart är lämpade för en mörk spinningsal.

Bara å gilla läget å träna på när man ändå är här.

Ibland vill jag för mycket.
Det är bara att inse...

Av Lisa - 24 februari 2016 14:22

Hemma å slänger av jobb-kläderna för att möta upp boysen hos morfarn. ;)

En möjlighet till semester på fredag(yeej!) å en eftermiddag utan stress(det som hinns det hinns. Barnen är prio!) å sen kanske jag kan känna mej lite gladare? :)

Av Lisa - 24 februari 2016 11:00

Här har ni grund-receptet på en av våra favoriter till grillat. :)


 


Av Lisa - 24 februari 2016 10:30

Ni vet bh:n jag köpte i helgen?

Älskar! :)
Lika skön som en sport-bh, skaver absolut ingenstans! :)

Kan till å med bli så att jag har vanlig bh på mej på jobbet framöver, å det mina vänner är ett riktigt "plötsligt händer det-moment". :P

Saftigt pris, jag vet.
Men värd varenda krona! ;)
Eller kanske något att önska sej framöver?

Finns bland annat HÄR å hos twilfit då som sagt. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards