Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Lisa - 9 juli 2014 20:41

En låda med krav-odlade å närproducerade grönsaker levererade till trappen.
Lyx i min värld. :)

Av Lisa - 9 juli 2014 16:31

Viggo vågade hoppa från höga stenen! :)

Av Lisa - 9 juli 2014 15:10

Har spenderat hela förmiddagen plus lite till i Kollevik.
Magiskt härligt med havsbad å ljumna vindar! :)
Har inte varit i just Kollevik på evigheter, men det var prima med alla roliga bryggor å gräs att lägga filten på. :)

Nu har vi bara precis varit hemma å vänt.
Packat ner ribs å grillsåser i kylväskan för å spendera tillsammans med Håkan uppe i Mien. :)

Träningen blir bortprioriterad, igen å det här med å träna en massa på semester funkar uppenbarligen inte som jag tänkt alls.
Men, men, vi njuter på annat vis i stället å torsdag, fredag å lördag har jag pass bokade på Motiva så helt stillasittande blir jag inte.
:D

Hoppas ni har det bra i värmen. :)
Hörs snart!
Kram å hej så länge!

Av Lisa - 9 juli 2014 09:04

En halv vecka på stranden å idéerna börjar sina.
Vad ska man packa kylväskan med i dag?

Av Lisa - 9 juli 2014 08:09

Nyvakna ungar på en studsmatta. <3

Det ser ut å bli ännu en sommardag.
Himlen är blå å barnen har förflyttat sej från studsmattan ner i poolen för ett morrondopp.

Vi ska äta frukost å sen ska grabbarna till tippen å tömma släpet å jag ska passa på å träna igenom den semesterslöa kroppen lite grann innan vi styr till havet. :)

Jag har faktiskt fortfarande huvudvärk men tröttheten har lugnat sej så det får jag överleva. :)

Ha en bra tisdag!
Vi hörs! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards