Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Tillfreds...

Av Lisa - 21 september 2011 08:32

I dag var det inte tal om nån sovmorron.

Tjugo i sex var Leo uppe, å inte smög han heller, utan både sjöng å spelade tamburin så Viggo vaknade han också. :)

Nu sover den mista igen medan vi andra chillar framför Lucky Luke. :)


Vi ska till Öppna förskolan men tar bilden i dag så vi kan köra inom affären å inhandla lite charlottenlök, citron å örter till middagens långkokta högrev. Tror jag ska köp sötpotatis å göra mos av också, som ett gi-vänligt tillbehör. :)


Annars ska vi mest förbereda inför kvällens kläd-visning, städa av lite å baka lite bröd å kakor. :)

Hoppas de få som tackat ja dyker upp nu, å att det inte blir fler avhopp under dagen...

Det kan blir lite stressigt så ni som kommer får nog räkna med att jag är svettig å oduschad. :P

Vad gäller själva shopping-möjligheten så är jag sugen på kläderna till mej själv å byxor till Viggo å nån tröja till Leo.


Viggo har gått upp två kilon över sommaren, men är fortfarande lika smal så längden har nog också ökat rejält.

Inte konstigt att jag tycker att han har vuxit. :)

Leo han växer hela tiden han. :D

 

Här är Viggo i sina allra första kläder från just Me&I., ett år gammal:)

Tröjan är slängd för den var full med fläckar, men byxorna måste jag ju rota fram till Leo. :)

I dag känner jag mej lugn inombords igen.

Schemat å semesteransök inlämnade å mer än så kan jag inte göra.

Att det finns mer än lovligt mycket problem på min arbetsplats, det får jag hantera när jag väl är där helt enkelt.

Å vet ni?

Att börja jobba känns liksom ändå roligt. :)

Det ska bli spännande å klara vardagspusslet, med förskola å jobb å se barnen lära sej en massa nytt som sagt.

Dessutom kan det ju va lite mysigt att barnen får sakna mej lite med å inte bara tjata om sin far hela dagarna. :D


Nu ska jag försöka kompensera dagens fruktansvärda klädval(eller val är väl inte rätt ord, jag hade inget alls i gardroben..) med lite smink. :)


Ha en bra dag!



 
 
Johan Nilsson

Johan Nilsson

21 september 2011 12:39

Den nya designen var mkt bra, mer lättläst. =)

http://jlc.webblogg.se

Lisa

21 september 2011 15:05

Nämen va? Dissar du min rosa? :P

 
Ida

Ida

21 september 2011 15:11

Lucky Luke var det lääängesen jag såg, har inte sett någon dvd eller liknande heller..Ska kolla mer noga nästa gång jag tittar efter barnfilmer =)

http://www.nattstad.se/anywaymom

Lisa

21 september 2011 21:39

Viggos film är Ica. :D
Dock vet jag inte vad jag ska tycka om sparkande på indianer å saloon-häng. :P

 
Mallan

Mallan

21 september 2011 20:42

Nu tycker jag det är jätteskönt att gå till jobbet igen och få sätta på mig lite snyggare kläder och smink :-) En boost för självförtroendet ;-)

http://mallaochlouise.blogspot.com

Lisa

21 september 2011 21:45

Härligt! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards