Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

31 maj.

Av Lisa - 31 maj 2011 21:30

Vilken dag alltså.

Vi har varit helt slut å ganska gnälliga allihopa fram till eftermiddagen ungefär.

Då vände det för både mej å Viggo, å Leo vaknade pigg å glad redan tidigare han. :)

Det har varit riktig sommarvärme, men vi har inte riktigt varit i skick till å njuta av det med en timmes nattssömn bakom oss.


I går njöt vi i allafall i går, men glassbilsglass i skuggan. :D


(oj vad sne text, å ett lila hjärta?! Inte mitt bästa kollage precis.. :P)  


Det har väl egentligen inte hänt mycket alls under dagen.

Mer än att snälla Sandra kom å leverade vin åt mej som jag ska dricka på lördag.

Rosévin. Ska bli spännande. :) (hidden rock om nån annan är sugen.. :))

Sandra kan snart ta betalt för sina tjänster å kalla sej Personal shopper. :P

Utan henne hade jag stått utan klänning å rosé. :)

Tack snälla för hjälpen.   



  

Vid fyratiden kom Stina även kallad lägehetsägaren inom å vi fick den äran att bjuda henne på middag(en så god sådan att den får ett eget inlägg.. :P)

Martin har varit lägenheten å rekat inför framtida renovering. :D

Jag är med nyfiken som få så det får bli en liten titt i helgen. :)


Viggo kändes lite bättre nu i kväll, första kvällen utan förhöjd temp i allafall å det känns lite mer lovande än i går kväll.

Förhoppningsvis får vi sova i natt.

Leo är i allafall mycket bättre, han sov till skilland från sin storebror hela natten i natt från halv sju till fem utan ätpaus. :)

Han fick en slurk välling å somnade om till halv sju. :)

Tänk om vi kunde ha den sovrutinen hela familjen? :P

Viggo vaknar ju alltid när Martin stiger upp eller strax där efter så sovmorron är det aldrig tal om.


I morron ska jag helt frivilligt väckas, det blir ju ingen riktig känsla utan paket å kaffe på sängen. :P


Mycket mer kan jag inte dra ur denna dagen, men jag avslutar med ett litet kollage som visar barnen i husets nya hobby.. :)

 

Å bara så ni vet så fyller jag 25 i morron. 25! :)

 
 
Emmy

Emmy

31 maj 2011 22:23

Så härliga bilder på killarna! Ja, vilken härlig dag det har varit.
Hoppas nu du får en härlig födelsedag! Var en bra bokönskelista, såg jag. Kram och grattis i förskott!

http://remsansbistro.blogspot.com

Lisa

31 maj 2011 22:51

Tack tack. :D
Jag hoppas jag får en av böckerna i allafall, om inte annat brukar jag få pengar av svärfar å de kommer precis som i julas gå till kokböcker. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards