Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 11 mars 2011

Egentid..?

Av Lisa - 11 mars 2011 22:30

Jag har bara varit utanför hemmet utan mina barn en enda gång på tre veckor.

Har inte ens haft min obligatoriska ensamhandling sen jag vet inte när.

Jag är inte av behov av mycket egentid, men det har varit lite för lite kraftsamlingstillfällen även för mej på sistone.

Det har märkts på dåligt tålamod å sämre humör, å då framför allt i dag.

Därför är tanken att jag ska köra in en runda till stan i morron, helt själv.

Om jag känner mej själv rätt så kommer jag säkert stå där i morron å mena att jag kan skippa det, men nej, jag BEHÖVER det så jag måste ta mej i väg..! :D

Har bett Martin att sparka ut mej om jag ens nämner att jag ska låta bli å nu skriver jag det här med så ni har min fulla tillåtelse att skälla på mej om jag nu lyckas hitta en anledning till å låta bli. :P


I dag har jag som sagt varit lite sur å Viggo läser in mej på direkten å testar allt å inget bara för att få uppmärksamhet när jag är så här disträ.

Stackarn, han förtjänar bättre än så.

Jag hoppas å tror att han ändå känner å vet hur mycket jag älskar honom å Leo, även om jag med behöver ett brejk ibland.

Min minsting äter fortfarande som ett mygg. :S

Välling får jag i honom å i morse åt ahn båe gröt å macka, men det är allt. :(

Lite pannkaka hos farmor med då förståss.

Det måste ju bero på att han har ont i sin mun å att det vankas nya bissingar..?

Han bajsar en massa igen med å det gjorde han ju veckorna innan de tänder han har fått bröt igenom...n

Matvägran är med eller utan orsak är något av det mest frusterande man kan gå igenom som förälder, men vad gör man?

 


Ja, vi har då varit hos barnens farmor i Mörrum i dag.

Ätit pannkakor å varit en liten stund på lekplatsen.

Det har varit riktigt aprilväder, sol, regn, sol, hagel å sen lite sol igen.


Körde från Mörrum till Coop å handlade lite, framför allt då fredaggodis. :D

Precis som det brukar var det cirkus Arvidsson som anlände till Coop.

Viggo hade däckat i bilen å jag fick sätta tillbaka honom i bilen en vända eftersom jag parkerat som en kratta å inte fick ut Leo ur bilen. :)

Kompå mej själv med att gå å dra in magen, vad skulle det spela för roll om man svettas runt med hårt på enda i mjukisbyxor mitt i fredagsrusningen?

Vem i hela friden har ens tid att lägga märke till min mage liksom? :P

Nu kommer ni garanterat både sucka å himla med ögonen för vet ni hur det slutade?

Jo, med att jag fick gå i den bemannade kassan å erkänna att jag inte kan koden på mitt nya VISA-kort...

Den kom som utlovat med posten i tisdags, men det står på lappen att koden inte ska förvaras tillsammans med kortet så den hänger på kylskåpet...

Även om jag läst den tusen gånger så minns jag inte den..!

Jag å siffror funkar inget vidare så jag måste ringa banken på måndag å höra om man kan byta kod på kortet så det kan bli ett slut på denna förnedringen nångång. :D

Tur man kan lösa det änå så jag fick handla. :D



Kvällens datenight's middag belv en mycket lyckad Cesarsallad å nu kollar vi på Transformers 2.

 

I morron ska jag å Viggo på piratgympa å så ska jag till stan som sagt.  

Efter det ska vi äta lutfisk hos Må P. :)

Jag är absolut övertygad om att det kommer bli en bättre dag i morron. :D Viggo behöver inte längta efter pappa å allt är inte upp till mej. :D

Det är bra skönt med helg eller hur? :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards