Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 juli 2010

Sista dagen för veckan.

Av Lisa - 8 juli 2010 08:39

Tjugo över sju stod vi ute i landet med durkslaget i högsta hugg å plockade jordgubbar att ha till frukost. :D

Till dessa blev det scones, enligt Viggos önskemål.

Tyvärr hade han varit å fingrat på spisen å sänkt ugnen med sisådär hundra grader så de tog lite tid på sej å bli klara. :)


Nu efter-frukost-myser vi med saltkråkan.

Ska snart packa ner Viggos grejer. Flytvästen då de ska ut på havet i dag(inte alls avundsjuk, nä då...) å alla fyra mjukisdjuren, två apor, en häst å en giraff som så han inte saknar dem i natt. :)

Ska bli spännande å se hur den här övernattningen ska gå.

Viggo har inte sovit borta sen i januari, å sen dess har han blivit betydligt mera mammig...

Han är dock införstådd med att han ska sova hos mormor å morfar i natt, pratar om det å tycker det ska bli mysigt så förhoppningsvis går det smidigt. :)


Ska väl ringa å höra när de ska åka strax med.

Vill med til havet, men nä, jag ska befinna mej på jobbet mellan halv två å nio.

Innan dess ska jag handla lite å sen göra flädersaft. :)


Imorron bitti packar vi in oss i bilen å kör väster ut.

GeKås som lockar, men om vi kör hem i vettig tid kanske man kan ta sej ett havsdopp på hemvägen? :P Västkusten kryllar ju av fina stränder i allafall...


Nu, packa. :D


 


 
 
Hollie

Hollie

8 juli 2010 08:53

Hoppas det går bra med övernattningen =)
Jag ska på GeKås på Måndag =) Hoppas du hittar massor med fina grejor där =)
Ha en bra Torsdag =)

http://hollies.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards