Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Weddingplans.

Av Lisa - 8 mars 2010 13:45

Först. Jga kan tydligen inte läsa.

I kväll ska jag mellan tre å nio va på mitt senaste jobb som disponibel, inget annat!


Fick sms om att mitt pandurpaket nu är på konsum.

Finally!!!

Inbjudningarna måste i väg denna veckan. Får söska pyssla i hop dem under morrondagen. Jobbar bara till kvart över ett.

Sen är det allt det där andra.

Framför allt maten.

Klänningen ska jag nog inhandla i en "vanlig" affär å ringeriet är ett senare kapitel.

Men som sagt, maten var det ja.

Jag vill ha buffé å tårta av nått slag.

Evetuellt nån liten snitt till välkomnandet men ingen trerätters eller så.

Såklart vill vi ha något vi själva gillar med.

Funderar på att ta en del av buffén från catering å sen göra en hel del själv.


Är det någon som vet nått bra ställe i denna stad att beställa mat till många i från?! :D


Ska spana runt lite nu tänkte jag...

 
 
Ingen bild

Martina

8 mars 2010 16:19

"rullande köket" vet dock inte om det heter så längre men hon har ute i Åryd & kör hem det billigt till en också. Har ätit från det 2 ggr & då var de fläskfile, kycklingfile, potatisgratäng, sallad, tzatsiki, bröd, kalkon & nåt mer har jag för mig. Vill du ha numret så kan jag fixa det & ge det till Stina.

 
Ingen bild

Martina

8 mars 2010 16:22

Förresten så tror jag hon hade snittar & sånt också, FAnns nog massa tillval man kunde få. Du kan ju höra med henne vad hon har för alternativ.

 
Ingen bild

Ida

8 mars 2010 16:42

Gourmet grön har underbart god mat.

 
Ingen bild

Angelica

8 mars 2010 16:46

Gourmet gröns buffe! Helt UUUUUUUUUUnderbar mat där! Ska visst inte vara så fasligt dyrt att beställa därifrån heller.

 
Ingen bild

Sara

8 mars 2010 17:53

Om ni gillar Gourmet Grön har de catering. Vet inte vad de erbjuder eller pris men det kanske står på deras hemsida. Lycka till med allt.

 
Emma

Emma

8 mars 2010 20:00

Hotell Solgårda i Asarum säger de ska vara bra =) vet en del som beställt catering därifrån till sitt bröllop...

http://livetsom.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

8 mars 2010 21:36

Emilie och Peter tog från antingen kvarnen eller rullande köket, kommer inte ihåg vilket men där har du två tips med iaf!

 
Ingen bild

j

8 mars 2010 21:45

vi tog från kvarnen med jobbet. mycket gott o man fick mycket mat. fläskfile, kycklingfile, potatissallad, potatisgratäng, sallad, bröd. inte så dyrt heller

 
Ingen bild

Emilie

9 mars 2010 18:34

Hallå! Vi tog vår mat ifrån Kvarnen, fanns även 2 andra alternativ än det vi hade. Provade även från Munkahus (hon som tidigare hade rullande köket) billigare än kvarnen men tyvärr inte lika gott. Ska NI beställa tårta så kolla med Nina i mörrum, hon är superduktig! Allt bra annars? Ha det gott KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards