Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 september 2009

:S

Av Lisa - 1 september 2009 19:17

En dag av den sämre sorten helt klart.

Viggo tog igen allt han höll inne med i går å har bara gjort tvärtemot vad jag har sagt så gott som hela dagen.

Dessutom har han frågat efter pappa sen han steg upp(vid halv sex). Så fort han hör en bil: pappa? så fort en dörr slår: pappa?

Hur förklarar man för ett så litet barn att pappa måste jobba å varför duger det inte med mej?! :S


Ovanpå det fick jag mej en rejäl hjärtklappning när Viggo sov i eftermiddags. Jag satt på altanen på andra sidan huset när jag hörde ett barnskrik. Det lät inte alls som Viggo, men jag tänkte gå å kolla så han inte vaknat av skriket. Jag gick inom huset till ytterdörren.

Vagnen är helt stilla å filten ser ut som när jag lämnade den. Går fram till vagnen för att kolla till honom extra å upptäcker att vagnen är tom!!! Å inget barn i sikte... Springer mot gråten som jag nu hör å hinner tänka: måtte han inte sprungit ut på gatan. Tack å lov hittar jag min storgråtande pojke i färd med att klättra upp för altantrappen. Vi hade alltså gått om varandra... Usch å fy vad rädd jag hann bli...


Som sagt, dålig dag. Verkligen. Ibland tycker jag bara så illa om mej själv å hur jag hanterar saker å ting.

Eller besviken kan man kanske kalla det. 

Ah, nog pylat, i morron är en bättre dag!

 

Innan dagen gick utför hann vi  leka med lera...

Å städa hela huset...

 

 
 
tilla

tilla

1 september 2009 21:09

åhh lilla vännen vissa dagar är bara såna. men vilken tur att du har en sån duktig liten kille som inte springer sin väg iaf utan leta upp sin mamma:) inte ska du tycka illa om dig själv, du är en fin och helt underbar människa som ibland är lite för duktig;-) hoppas morgondagen bli bättre iaf;-) ha de bra nu kram kram

http://tillalillalilla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards