Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 12 mars 2009

Jag tänker inte va tyst...

Av Lisa - 12 mars 2009 10:57

Uppenbarligen inte, matar ju ut inlägg i dag, men vad gör det? :)

Bara roligt med mycket update om ni frågar mej.


Martin har varit hemma å lämnat en sovande son, de körde hem lite tidigare för han var så trött. Sötnos!

Martin körde sen vidare till Volvo å Ica så om en stund vankas det mat...



Mamma ringde i går ville låna Viggo lördag natt. Funderar på att napp på det erbjudande.

Vi kan beöva lite kärlek å romatik nu när den nya vardagen väntar runt hörnet så vi inte glömmer bort varför vi bildade den här familjen.

Ärligt talat är det skitdåligt med kärlek å romantik mellan de vuxna i den här familjen just nu.

Mycket från min sida tyvärr, å lets face it, hur romantiskt är det att nästan vraje kväll lägga sej med ett barn i mitten av sängen...? :)


Så nu planerar jag lite inför lördagen.

Det brukar ju alltid gå åt fanders på nått vis när vi ska göra oss till, men det brukar sluta väl ändå.

Kanske vi skulle ta ett varv till Terassen? Å tigga skjuts med så vi kan dela en flaska vin?

Eller så köper vi hem en go flaska från Bolaget å äter oxfilé å hemmagjorda pommes plus efterätt? :)

Ska banne mej köpa en ballongvisp i sånna fall å för första gången våga mej på att slå en egen beiarnaise. :)

Sen lite sallad å kanske kryddsmör till det..? :)

(ja, jag är fortfarande hungrig, märks det? :D)


Ska ta upp det hela till disskussion med mannen å dubbelchecka med de tilltänkta barnvakterna med innan jag planerar vidare kanske? :)


 
 
Emmisen

Emmisen

12 mars 2009 15:41

Ska du följa med tjejerna ut den 4 april? Kramiz

http://www.emmisenslilla.blogg.se

 
Ingen bild

ina

12 mars 2009 15:50

Skit i va ni ska äta!!!:D
Var lite crazy..stanna hemma..dela en vinare o mysa som man aldrig kan med barn i närheten;)
Överraska..gör nåt galet..kanon för sexlivet o för relationen...en man skiter rätt mycket i maten i det läget!
Var just kvinna o man för en liten stund..ist för bara mamma o pappa!
DET är vad föräldrar behöver ibland:D
Äta kan ni ju göra med barnet hemma.
Så gör vi o det funkar kanon;)

 
Jeanna

Jeanna

13 mars 2009 19:49

Jag hoppas ni får en mysig och romantisk helg ihop.

http://jeannas.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards