Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Nytt försök... :D

Av Lisa - 18 september 2008 15:45

Jaha, gårdagen var det.

Först var vi hos Anna å Maja i stan, åt stuvad blomkål å medhavda köttbullar till lunch, Anna åt isterband hon. :P

Viggo provade också blomkålen, smaskens. :D Efter lunchen lämade vi köket i värsta kaoset å gick en runda på stan. Mest för att Viggo å Maja skulle sova faktiskt. :D 

Hittade dock ett par jeans, först hade jag sett dem på Anna, men det fanns ett par kvar, i min storlek i affären. Men jag bangade, vilket jag såklart ångrar nu. Inte svindyra utan 400 kronor, rimligt pris egentligen..

Efter staminglet gick vi tillbaka till Annas å fikade, på KAFFE å gräddbullar innan vi begav oss hemåt.

Hade tidigare tagit emot följande sms: Jag tycker du ska ut å äta i kväll. Det kan du va värd...! :)


När vi kom hem var Viggo sådär lite lagom övertött, hade bara sovit max 20 minuter på hela dagen nämligen. Inte jätteglad för att uttrycka det milt.


Men sagt å gjort, klockan tjugo i sju stod jag redo att ge mej ut i världen, utan mina pojkar å utan att bara va mamma.

 

Lyckades rafsa fram en klänning ur gardroben å mina älskade kilklacks stövlar. :D


På torget mötte jag upp Stina, Emelie, Snoff å Martina. Vi hade först siktet inställt på gammla KC, men det var som vilken vardaglig pizzeria som helst så vi styrde i stället kosan mot Köpmanna gården.

Beställde en lövbiff å en fanta. :D Fick maten på ynka 20 minuter!!! Var helt i chock faktiskt, brukar ju va obligatorik väntetid på uppmot timmen där ju...! Underbart god var biffen, snäppet bättre än Elefantöra på Terassen faktiskt. :D  På nån vänster lyckades Emelie dessutom betala min mat. :) Tack! Bjuder igen snarast!

Från Köpmanna gick sen vi flickor till Harrys(ja, ni läste rätt) för att delta i deras Musicquiz. Temat för kvällen var passande nog Boybands. Vi kände oss smått kaxiga å ganska säkra på vår sak, men ack så fel vi hade. 8 rätt av 25 möjliga, pinsamt dåligt!!!

 

Jag å Martina på Harrys, ölen framför mej är Stinas, hon tyckte den skulle va med tydligen :D

 

Stina å Emelie fick också posera. :P

Helt klart värt att offra kvällens Heroes avsnitt trots vårt quiz-resultat. :D

Klockan var elva när jag rattade in på uppfarten hemma. :P

Trött men glad i sinnet. :)

 
 
maleena

maleena

18 september 2008 16:50

fin du var vännen

http://maleena.bloggagratis.se

 
anna

anna

18 september 2008 17:40

hello snygging! jag känner igen dej´.. har vi setts förut? :) with och without lack tights? :P

http://famfett.bloggagratis.se

 
Ingen bild

jajja

19 september 2008 21:54

Fin du är! Du ser ut att ha roligt på bilderna. glädjer mig:) Roligt att du "unnar" dig en tjejkväll. det är du värd! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards