Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Liz! :)

Av Lisa - 20 augusti 2008 20:58

För det första; jag har svarat på din kommentar i huvudet sen halv sex, så där fick du mej verkligen! :)

Kan tyckas idiotiskt att blogga, å berätta allt om sitt liv om man inte kan ta kritik, men jag tycker faktiskt att jag kan ta det ganska bra. Att jag blev lite väl irriterad på Emmy,denna gången berodde mest på att jag redan hade förklarat att det var ett missförstånd, det här med att lämna bort.

Jag har förstått att jag uttryckte mej illa, eftersom jag inte menade att lämna bort, utan att va ifrån, glasklart det rätta uttrycket ser jag nu...

Jag tar åt mej å blir sårad många gånger för att jag är vekligen inte ute efter att provocera, men en del attackerar mej utan att tänka känns det som i bland.

Jag bloggar offentligt för att jag vill ha andras åsikter som många gånger är toppen. 

En del kritik som gjort oerhört ont, som Jen's, tog grymt hårt för att det var en missuppfattning om mej, som jag själv hade målat upp, å jag tycker att mina negativa sidor har gett vika. Mycket tack vare hennes ärlighet. Å att hon faktiskt stod för sej själv å skrev igen.

Det gjorde Emmy  med, så henne är jag skyldig en ursäkt faktiskt, sorry!

Men ibland verkar det som att folk bara vill hacka, å vill missuppfatta, å då känns kommentarerna så onödiga...


Hua, va det blev låååångt, har säker missat hälften som jag ville säga men ja, så här ligger det i allafall till... Å du, jag hoppas inte du läser för att du tycker jag är blåst eller ronade för att du retar dej på mej...? :)

 
 
Ingen bild

Liz

20 augusti 2008 21:59

Men lilla gumman :-) klart jag inte tycker du är blåst eler något, jag diggar dig och din blogg den har lite av varje allt är inte bara rosenrött eller bara mode eller så den är så real life o de gillar jag, därför tycker jag du ska skriva vad du vill!! och inte bry dig FÖR mycket om vad andra skriver och tycker om dig (de negativa då, men så mycket är det inte), jag gillar din blogg i af! oj inte mening att du skulle gå och tänka så mycket på det...f`låt ;-) men jag gick oxå länge och tänkte på min kommentar så de inte skulle bli fel lixåm vill ju inte missförstås jag heller... det är svårt att skriva i bland som sagt! Tack för att du svarade förresten, tycker det är kul när man som läsare få gehör för sina kommentarer ;-)
HA det så bra nu! Gonatt! Ps:jag menade Linda Rosing ;-) ds

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards