Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Lisa - 25 maj 2008 09:19

Nej, jag såg den inte, Melodifestivalen alltså, har aldrig varit ett fan. Å dessutom anade jag att jag inte skulle få det jag hade önskat mej i morsdags-present, sovmorron, så jag gick å la mej i stället.

Martin satt däremot uppe, så jag somnade inte förrän klockan ett eller nått ändå.. 

Min farhågor om utebiliven present på den här dagen som är till för mammorna besannades dock. Ingen sovmorron, å inget annat heller för den delen...


Ska snart gå ut å sätta mej, Martin ska måla det sista med oljefärg. Sen ska vi städa lägenheten. Viggo han ska umgås med moster Bill under tiden. Lyx. :)


Hoppas vi ska va klara i vettig tid, ska till svärmor vid tre. Tycker egentligen inte vi har tid med det, men det är ju morsdag som sagt.


Kram till alla mammor,

framför allt min egen, som jag faktiskt inte har köpt någonting till,

i allafall inte än, hoppas på att hinna dit en pytterunda i kväll, men ja, det är ju ganska fullproppat... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards