Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Har ni övergett mej...?

Av Lisa - 29 januari 2008 12:10

Har jag blivit tråkig...?

Vill ni inte läsa om mitt alldeles vanliga liv längre?

Kan hända att jag är i lite av en svacka, vet inte om jag ska lämna ut mej fullständigt å riskera att bli dömd(vilket jag säker blir redan i dagsläget) eller försöka skydda mitt innersta...?

Går det? Är det lönt?


Inte ens mamma å pappa kommenterar längre.. :(


Är det dags å lägga ner? Å kanske skaffa mej en annan hobby..? 

 
 
Ingen bild

Thine

29 januari 2008 12:52

Jag är iaf trogen läsare/snokare av din blogg-kan bero på att jag själv kanske inte har något liv och väntar barn också haha. Vad tror du Lisa?..
Skönt för er att ni fått sätta upp ert skötbord PÅ väggen, gör vi ett enda hål i väggen i våra badrum blir det lögn i h*lvete-Det var det första vår hyresvärd sa i princip-haha. Kul va:)?Inte mkt!

 
Ingen bild

ida

29 januari 2008 14:44

Hej! Jag har inte övergett dig i allafall :-D
Är bara såå seg och ledsen över att jag är illamående igen, sådär jobbigt illamående!
Fint skötbordet blev, det är sååå mysigt att boa lite! Vi har ju allt denna gången, eller ja det mesta i allafall!
På frågan på hur mycket man ska ge av sig själv i sin blogg...jag tycker du ska" blotta" dig i den grad det är bekvämt för dig (haha lät kul)
Det är ju din blogg du bestämmer!
kram!

 
Ingen bild

Mamma till 2

29 januari 2008 18:08

Hej! läser oxå din blogg dagligen! Fast du är ovetandes om det...känns som om jag känner dig, att du är min vän fast du är helt ovetandes om mig, känns skumt!! :-) tycker inte alls du ska lägga ner, jag diggar din blogg, o tycker det är så kul att läsa! o bara väntar tills din bebbe vill titta ut! So ceep up the good work! you rule! KRAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards