Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 november 2007

Av Lisa - 6 november 2007 09:21

I dag ska jag vila mej efter resan(blir ganska trött i benen och ryggen.)

Ska kolla på min nya dvd-box hela dagen, å i kväll klockan 21, är det ett nytt avsnitt...


Av Lisa - 6 november 2007 09:10

I går var vi alltså på GeKås i Ullared. Bussen gick från stationen 04.40 och var framme vid varuhuset klockan 9.00

Sen var det fullt ös med shoppingvagnen som gällde. :D

Det var väldigt mycket folk, fler än vad det har varit de andra gångerna jag har varit där.

Men trots det knappt några köer att prata om. :)

Köpte såklart en herrans massa grjer till mini, lakan, kläder å annat plock. :) Hittade även ett par svarta fin byxor till mej själv å ett å annat par kallingar till Martin. Sen blev det ju såklart några korgar med hygiengrejer, fast jag hade fått lite pengar panik när vi väl nådde den avdelingen så jag handlade inte så mycket shampon och dylikt som jag hade kunnat. :)

Trots min skräck att jag hade handlat för för mycket pengar visade det sej att kassan inte ens vandrade i väg till 3000. :)

Glad i hågen gick vi å åt lunch, sen tog vi en liten tur till i varuhuset. 

Bussen skulle gå klockan 15, men det var ett par stycken tidsoptimister med tydligen, så vi var inte i väg förrän närmare 15.30

Klockan 19.30 parkerade jag bilen hemma å konkade upp två fyllda sopsäckar till lägenheten. :) 

Trots att Stina inte yppade en stavelse under resan hem, var det överlag en mycket lyckad utflykt! :D 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards