Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Lisa - 3 oktober 2007 09:53

I dag är jag ledig. Vilket som vanligt innebär en massa tvätt, städ, plugg och ärenden.:(

Ska bland annat ringa min handledare som jag skall validera min praktik hos om två veckor. Är riktigt nervös, tänk om hon inte godkänner mej? Vad gör jag då?


I går kväll skulle jag göra mej till å baka en kladdkaka till oss. När klockan pep fick jag plocka ut en kolbit ur ugnen. :( Av någon anledning hade satt ugnen på max- temeratur. Hur lyckas man med? Misslyckas med kladdkaka? Kände mej lite knäckt efter det. 


Längtar i vilket fall till praktiken, slipper skolan i fyra veckor. Börjar bli riktigt uttråkad på att vara där. Känner mej så utanför på nått sätt, visst jag går där för att skaffa mej en utbildning, inte vänner. Men ändå. Hoppas det finns någon i den nya klassen som börjar när vi kommer tillbaka...

Av Lisa - 3 oktober 2007 09:51

...som hör av er.

...som bryr er om mej.

...som skriver så fina kommentarer.

...som finns för mej.

...som stöttar.


Störst tack till, min underbara sambo, Martin, världens bästa! Älskar dej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards