Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2014

Slut på veckan.

Av Lisa - 17 augusti 2014 14:48

Är färdig med min sexdagarsvecka å kom hem till ett tomt hus.(okej. inte helt tomt, katterna är hemma. :))
Känner mej lite håglös å ledsen å gillar inte alls å va ensam.
Särskilt inte när jag är lite down.

Troligtvis är det bara trötthet som spökar, eller var det kanske inte helt okej med höst ändå.
Oavsett.
Så känner jag mej så kluven på nått vis.


Ska försöka muntra upp mej med en rejäl kopp starkt kaffe(glömde ta med pengar till det å har bara druckit en ynklig skvätt i morse!) å se lite på Glee innan mina grabbar kommer hem igen. :)

Vi hörs senare sen!

Å hörrni.
Lämna gärna en rad eller två innan ni hastar vidare. :)

 
 
ida

ida

17 augusti 2014 14:55

Eftersom du ber så snällt å för att jag också har en sämre dag än vanligt lämnar jag ett litet spår:) hej på dig!

http://www.blavinge.bloggplatsen.se

Lisa

17 augusti 2014 15:28

Vad roligt. Ja, inte att du har en sämre dag förståss. Men att du hälsar! :)
Hej hej! :D

 
Ingen bild

Tilla

17 augusti 2014 17:48

Ja ett tomt hus är inget vidare att komma hem till även om man ibland(iaf jag) önskar mig egentid när barnen bråkar och man vill slita sitt hår;-) tror att du kommer igen snart Lisa! Bit dig igenom de nu, träna lite?;-) ibland måste man ha de tufft för att kunna uppskatta de när de blir bra;-) ha en fortsatt bra dag iaf

Lisa

17 augusti 2014 19:15

Helt sant. Nu har jag snart skavsår i öronen, för alla(å då menar jag även han av större modell! :P) pratar hela tiden! :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards