Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Lisa - 6 september 2012 22:07

Jahapp.

Kvällen är kommen å den lediga dagen strax slut.

Vi har hunnit med ett besök i staden som ni vet.

Barnen skötte sej nästintill exemplariskt å det som var tanken fick vi gjort.

Efter pizzalunchen begav vi oss till Väggabadet för å bada en stund.


Alltså herregud säger jag bara.

Det var en upplevelse, mest i negativ bemärkelse.

Badet som faktiskt är ny renoverat suger rejält om jag ska säga vad jag tycker.

Tror en ur personalen förälskade sej lite i den solbrända å smala systern Arvidsson för han var ta mej tusan överallt där vi var. :P

Påminn mej gärna nästa gång jag pratar om bad att det är värt å köra de där milen till Olofström för deras badhus, det är nästintill perfekt.

Kan nog lova att det var sista gången vi var på badet i vår stad i allafall.


Så var det med den saken.

Å denna dagen.


Nu ska jag sova för i morron förmiddag är det fullt plugg ös som gäller å kvällen ska spenderas på jobbet! :D

Natti natti på er!

Av Lisa - 6 september 2012 19:54

Godaste glassen! :)

Av Lisa - 6 september 2012 13:17

En runda på stan avklarad.
Presenter åt Leo, en topp till mej å ytterligare än vidrigt ful spindelmannen tröja åt Viggo blev inhandlat.
Å efter långdraget tjat från Viggos sida blev det en pizza hos Stina till lunch.
Strax blir det väggabadet! :)
Rätt gott å va ledig, kan man lugnt påstå! :)

Av Lisa - 6 september 2012 09:36

 

En helt äkta Turiket-kopia. :)

Inte dum alls. :D

Av Lisa - 6 september 2012 08:39

 

Sötaste bröderna.   


Här har morronen flugit förbi i en rasande fart utan att vi egentligen gjort nått alls.

Vaknade tio i sex men frukost-disken står fortfarande på bordet. :)

Vi låg kvar i sängen å kollade på Ice Age 2(igen!) å tänka sej, Leo har sovit hela natten! :D

Ligger väl förvisso fortfarande långt efter rent sömnmässigt, men under en hel sov-natt kan man tanka upp reserverna ganska bra ändå. :)

Skönt! :D


I dag ska vi som sagt mest ägna oss åt ingenting.

Eller ja, ingenting kanske inte ät rätt ord, men vi ska bara åka till stan en runda å sen hem å skrota runt, om inte Viggo får som han vill för då blir det badhus-bad också nån gång under dagen. :P

Damma å laga en bra middag är även det måsten denna lediga torsdag, som verkligen känns avslappnad so far.


Visst mina tankar sväva mot skolan titt som tätt, men jag ska försöka hålla mej i från det i det stora hela fram tills i morron då förmiddagen innebär studietid. :)

Är i valet å kvalet om jag ska investera i ett office-paket, behöver både word å power point, men 745 kronor, det är bra dyrt det...  





Nu är det dags å sätta lite fart, fram med dammtrasan å köra i gång! :)

Ha en bra torsdag så hörs vi sen! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards