Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

Gomorron måndag. :D

Av Lisa - 23 april 2012 08:34


Helgen är förbi å vi har måndagförmiddag hemma.

Jag ska jobba i kväll å barnen ska till förskolan klockan elva.

I dag tänker jag inte ens tänka tanken på att hinna till gymmet å jag inser att jag nog måste säga upp det där medlemsskapet.

Det skapar bara stress i mej nu.

När jag jobbade i stan var det annorlunda. Då behövde jag bara en transportstrecka, den in till stan.

Nu måste jag ta mej hem fort efter träningen å sen transportera mej till jobbet också.


Jag ska ge det här med crosstrainer en chans också.

Funkar inte det med en kvart här å där på hemmaplan heller då får jag dras med mina extra kilon å förbli otränad!


I dag tittar solen fram här så jag ska passa på å plantera om mina spetspaprikor å chilis innan jobbet.

Det är hög tid för de har vuxit sej stora här.

Undrar om det tänker bli vår på riktigt snart?

Nästa vecka är det ju Valborgsmässoafton till å med.

Då borde det vända väl?


Trevligt att just valborg infaller när det gör i år, för det ger oss en extra chans till helg.

Jobbar hela nästa helg, sen till två på måndagen dvs. själva valborg å är ledig tillsammans med familjen den 1 maj. :)

Det var inget jag ens tänkte på när jag skrev schemat så det blev en positiv överraskning när jag insåg det. :D

Tog tillfället i akt å bjöd hem Hofflanders på middag för å fira in våren på riktigt. :)


Om bara en månad ska vi åka till Lalandia.

Insåg i fredags att om man ska spendera flera dagar i ett badhus vorde det ju ganska lyckat med en bikiniöverdel som passar å inte ser ut som tomma strutar.

Hmmm...

Lyckas inte logga in på ellos(dagens ilandsproblem?) där har jag annars hitta en okej.

Måste ta tag i det, å inköp av nya armkuddar till båda barnen å badbyxor till Leo(var hittar man riktiga, täta till blöjbarn?).


Nu är det dags för lite mer kaffe här å påklädning av grabbar. :D


Ha en bra måndag.

Hörs om ens tund. :)

 
 
Ingen bild

Emelie Petersson

23 april 2012 15:50

;-) Känner igen bikini problemet, satt nämnligen i väggabadet med barnen i helgen och insåg där (!) att min överdel är alldeles fel, måste inhadla en (minder :-() till sommaren.
Kram

Lisa

23 april 2012 21:30

Ja jösses, jag köpte min senaste när jag var gravid å den är för stor överallt! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards