Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 april 2011

Stök å bök..

Av Lisa - 24 april 2011 06:48

Jag å Leo är uppe.

Han vaknade glad som en solstråle vid halv sex å ville inte sova mer. :P

Vi har knappt inte sovit alls i natt!

Men jag får ta tillbaka det där om att Leo reagerar på att va i väg å flänga.

Visst han har varit vaken lite mer i natt än vanligt, men det har berott på en tokorolig storebror som stått för det värsta stöket.

Han har haft ont, varit törstig å skrikit å stimmat så gott som hela natten.

Vid flera tillfällen tyckte jag han var febrig också, varm som tusan, men det kan även berott på stökandet å varm pyjamas å varmt täcke i ett soluppvärmt sovrum.

Å som jag hoppas att det är så, för nån sjuka vill vi inte ha.

Framför allt inte i dag när vi äntligen ska få träffa Jajja å co! :S

Oron i sej skulle jag tippa på är hunger, han äter ju som ett mygg det där barnet, men i kväll är det extra kvällsmat vid sex som gäller, så det blir lite reda här om nätterna!


Martinå Viggo är inte uppe än, så jag väntar med spänning på hur det verkligen ligger till med Viggo, feber eller inte...


Håll tummarna...!

 
 
Emmy

Emmy

24 april 2011 08:36

Glad Påsk själv! Hoppas han inte har någon feber så att ni får en fortsatt härlig påsk. Kram på dig!

http://remsansbistro.blogspot.com

Lisa

24 april 2011 08:42

Ingen mer feber än, men misstänkta vattkoppor i stället.. Inga gäster här inte! :/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards