Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Åååå så sega!

Av Lisa - 28 mars 2011 19:32

För det första, tidsomställningen gynnade INTE den här familjen.

Må va hänt att det var skönt i morse, men Leo har varit helt upp å ner vänd med sovandet hela dagen. Man kan dock tro att vi vridit tillbaka klockan hellre än fram, då han varit trött tidigare än vanligt i stället för senare!?

Kan även konstatera att vi inte är i form nån av oss här.

Slöa å trötta.

Å ingen är sugen på nån mat.

Körde ensam till Coop en snabb vända å var tröttare än efter en aretsdag när jag kom hem.

Tog fram köttfärs ur frysen å hade en vision om å laga nån middag av denna men ångrade mej.

Varför stå å kämpa med matlagning till en familj helt utan matlust..?

Nä, det fick bli mackor å flingor till allihopa. :/

Viggo äter inte ens en hel tallrik flingor innan han ger upp.

Har till å med fjäskat å köpt Rice Crisps å Pågenlimpa, men nä, musabett bara. :(

Leo han har väl mest petat i sin mat han med. Förrutom när han erbjöds makaroner å kokt falukorv, då gapade han till å med..?! :)

Att han bara har två små tänder i munnen, det kvittade tydligen honom det. :D

Jag  vågade dock inte ge honom för mycket med tanke på hur dåligt han ätit de senaste dagarna.

Jag själv har heller ingen matlust what so ever.

Eller ja, jag är sugen på en massa som jag inte ska äta: amerikanska pannkakor, potatisgratäng, vitlöksbröd å sånt...!

Hopplös den här magsjukan!


Men jag är ändå jäkligt tacksam att vi fick detta skräpet nu.

Under en helg när Martin var ledig å nu när jag är föräldraledig.

Jag fattar såklart att detta kommer drabba oss fler gånger, men det är guld värt att inte känna sej jobbstressad.

Såklart är man hemma tills barnen är friska, men i allafall jag känner mej pressad att komma tillbaka å jobba fortast möjligt.

Nu kan vi verkligen stanna hemma å vänta ut det hela utan att stressa som sagt! :D

Med det sagt vill jag ändå be till nån form av högre makt att vi känner oss friska snart å hungriga!


Nu skulle jag jag lagt in lite bilder på min söta familj, men kameran har sprungit å gömt sej.

Så det får bli råkigt å bildlöst..! :P

Hoppas ni har överseende med det. :D

Nu ska jag se på Ullared(det är nog näst bäst efter MM. :)).

Men det kan säkerligen bjudas på fler inlägg i kväll, om ni är intresserade. :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards