Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Dagen efter.

Av Lisa - 28 augusti 2010 19:54

Trots att inte jag drack en droppe alkohol(såklart!) i går känner jag mej bakis.

Är grymt, grymt trött.

Somnade ju närmare halv ett, vaknade igen vid tre att pojken som bara lekte med kräftorna var hungrig å sen upp vid sju.

Det har varit fullt ös hela dagen sen med.

Har banne mej vilat mej mindre än på en veckodag.

Har faktiskt inte vilat alls, å det känns nu...


Mötte ju upp Anna på stan.

Handlade ingenting för jag orkade inte köa. Klicka hem grejer å sen självscanning, det är mera min melodi det. HATAR å köa. :)

Fika blev det, på briggen. :)

   

Å ja, vi var tvugna att ta bilder på detta. :) Är man en riktig bloggare så är man. :)

Det var mysigt å komma i väg lite, å träffa Anna, as always.   


Martin hämtade mej på stan vid halv två.

Skönt å slippa köra själv, eller rättare sagt parkera själv. :)

Långlördag i dag å fullt med folk så jag hade fått ställa bilen far away, å då hade jag varit slut i kroppen redan innan vi börjat gå. :)


Vi körde direkt hem till M å P där Viggo befann sej.

De tog honom med sej när de hämtade sin bil nämligen. :)


Nästa anhalt var Mörrum å hem  till Håkan.

Där åt vi middag. :) Å sen gick luften ur oss alla.

Viggo ville till å med åka hem å sova. :D

Vi blev därför inte så långvariga där.

Kom hem vid sju å ligger nu i sofforna.

Ska se nån film är tanken.

Vet inte vilken ännu dock.


Ny dag i morron.

En massa som ska fixas hemma sen till bästisarna i Sölvesborg på eftermiddagen. :)



Nä både jag å Viggo var hemifrån jobbade Martin på med renovernadet(surprise?! :))

Nu har hela det lilla rummet fått golv å hallen är med snart klar.

Svårt å se på bilderna hur bra det blivit, men jag visar ändå. :)


Lilla rummet...(som ska va grönt som det är alternativit rosa. :D)

 

Hallen...(där det ska va svart klinker innanför dörren, där jag står å tar bilden, å randig tapet. :))

 

Älskar verkligen hallgolvet, så förbannat snyggt det kommer bli sen när allt är färdigt! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards