Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Lisa - 3 juli 2010 20:59

Som befarat var det riktigt tufft att jobba så många timmar.

Inte bara tidsmässigt heller för den delen, det är betydligt mycket tyngre fysiskt än var det var när jag lämnade detta stället i februari.

Typsikt, men vad gör man?

Har faktiskt inte så himla mycket ondare än vanligt med är däremot ruggigt trött...


Fick i allafall en eftermiddag med mina grabbar.   

Vi åt grillad fläskfilé å vitlökspotatis å en underbar sallad med en massa från vår egen trädgård. :)

Sallad, sockerärtor å morötter, jordgubbarna är köpta. :P

Viggo åt kött som en dåre, å ärtor å morötter.

Blir alltid lika lycklig när han har sån aptit, det hör inte till vanligheterna precis. :D

När jag lagt Viggo körde jag först upp å hämtade mitt paket från

lyckasmedmat på Konsum.

Ska bli så spännande å testa alla nya grejer.

Ska bara ha tid med...  

Glasskopan har vi redan testat då vi lördagsmyst med glass å Dexter. :D

Nu kollar vi på fotbollen.


Får se hur länge jag orkar stanna uppe.

Är som sagt helt färdig...


Hoppas ni njutit i dag!


Gonatt!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards