Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Jippi. :)

Av Lisa - 15 juni 2010 11:43

I dag är jag så glad å lättad.

Beslutet är fattat å jag har mina närmaste bakom mej.

Efter semester är det No-more-dagis för Viggo! :D



I dag är han dock där. Jag ska jobba i kväll.

Ska strax köra in til lstan å umgås med Anna.   


Är tyvärr en anigens trött i dag.

Viggo verkar han nån fom av varannan-natt-princip, å i natt var det en vaken-bök-å-stök-natt.

Morronen har ändå varit ljuvlig. Viggo har varit så duktig så.   

Stina kom hit å fikade med. :P

 

Nu har solen tyvärr försvunnit, men vi fick en liten dos i allafall. :D


I går hade Emelie med sej hyllan från Indiskan som jag satte upp på kvällen. Jag asade upp vattenpass å hela kittet från källaren å tänkte en bra kvinna reder sej själv, å vad händer? Hyllan är lik förbannat sne?!

Den passar bra där i allafall. :D

 

Då så.

Lite häng med Billen, sen sticker jag. :D

 
 
Ingen bild

Sanne

15 juni 2010 13:09

Tjenixen! (Sanne "gympafröken" här)
Har precis hittat din blogg! (Tinna tipsade mig) Alltid kul med nya bloggar!
Vill bara lugna dig med att mina barn aldrig gått på dagis o jag tror inte de har tagit någon skada av detta. Visst vissa dagar var det lite jobbigt precis när Axel föddes, men jag njuter till Fullo med att vara hemma med mina två pojkar! Man får ju vara med om så mycket som man annars missar!
Dessutom är vi väldigt aktiva på "kyrkis" öpnna verksamheten i Asarum! Perfekt för barnen att leka med andra kompisar! Härligt att det finns fler som vill vara hemma med sina barn!!

 
Emma

Emma

15 juni 2010 20:21

Det är rätt, kan själv!=) Därför blir det nog bra med Viggo hemma med=) Men är det inte typ tre månaders uppsägningtid av platsen?

http://livetsom.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards