Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Lisa - 13 februari 2010 19:30

Mmmmm vad det gott med pizza.

       


Nu är det Melodifestivalen OS som gäller för hela slanten. :D

Av Lisa - 13 februari 2010 15:39

Kom hem lite tidigare från jobbet å möttes av ett tomt hus.

Grabbarna var inte hemma ännu.

Ringde upp Emelie å Snoff som ville lördagsmysa.

De fick en milslång inköpslista via telefonen så nu vankas det hemmagjord pizza å panacotta. :P

Ljuvligt med trevligt sällskap å god mat så här på lördagskvällen en jobbehelg.

Kan knappast bli bättre.

En dusch nu, sen ska här göras tomatsås. :)


 

Av Lisa - 13 februari 2010 06:27

I natt var växtvärken tillbaka.

Stackas Viggo har haft ont å vi föräldrar också.

Han kör in sina små tår i ryggen eller det närmsta han kommer åt. :S

Har varit vaken sen fyra eller så å nån omgång innan dess, men då skonades jag från sparkarna då de riktades åt Martins håll.


Jobbar till fyra i dag. Å kvällen i morron.

En ganska bra helg, lördagkvällen ledig å en sovmorron.

Sitter å sörplar i mej lite kaffe. Lika bra å passa på, på min nya avdelning finns det inte en möjlighet att sitta nån extra minut med kaffekoppen inte.

Det är fullt ös från det man stiger innanför dörren. :P

Så det ska va kanske, men min överlevad hänger på minst tre koppar morronkaffe så jag börjar redan hemma numera. :D


Vad ska ni hitta på för trevligt en lördag som denna?

Ska kolla tv-tablån nu å leta OS-sändningar som är under min vakna tid. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards