Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Lisa - 29 januari 2010 21:39

Fy, usch å tvi vad trött jag är.

Riktigt tufft på jobbet ett tag.

Var till å med yr.

Har varit vaken ganska många timmar nu.

Ska slänga mej i sängen nu.

Börjar sju i morron så nån sovmorron är det verkligen inte tal om. :P

Hoppas ni har haft en bra fredag!


Gonatt!

Av Lisa - 29 januari 2010 11:32

Jahapp.

Då skulle man jobba igen.

Känner verkligen inte för det.

Har redan slutat där mentalt som sagt.

Dessutom är jag svintrött i dag(ovanligt? :P)

Viggo tyckte det var morron vid fyra!

Fick honom bara inte att somna om.

Var ganska mycket i upplösningstillstånd å skällde å hade mej, men han var lika pigg å glad för det. :D


Klockan nio var jag hos tandhygienisten. Same old, same old, jag har slarvat med tandtråden å får skämmas.

Hur jäkla svårt kan det va å komma i håg?

Viggos farmor passade honom här under tiden å sen fikade vi lite innan Viggo skeppades av till dagis.

Viggo hann dock ramla med framtänderna före i golvet, så det blödde å allt innan vi skulle dit.

Han verkade inte få ont men det är nog lika bra att ringa tandläkaren å checka av på måndag.


Jag tror jag ska städa. Kan behövas. men först ska jag bara kolla lite, lite på Heroes... :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards