Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Lisa - 6 januari 2010 19:01

Får lov å erkänna att denna dagen har jag inte dugt till mycket.

Jag har kämpat på ändå, men fy f*n vad trött jag är.

Gjort mitt bästa för att inte Viggo skulle bli lidande å för att jag ska va i från dem här hemma i morron igen.

Men ja, det har gått sådär.

Varför, varför, varför ska jag bli så sabla trött?

Nu ska jag hålla mej långt i från alkohol under en lång tid, jag klarar inte av det å så är det med det!

Ska lägga mej i soffan strax, men jag har en känsla av att jag inte blir särskilt långvarig i kväll. :D

Av Lisa - 6 januari 2010 10:56

 

Rubriken säger det mesta! :D

Hade fruktansvärt roligt i går.

Vilken kväll!

Många fina å roliga tal å god mat.

73 gäster å bordsplacering.

Martins placering toppar listan på mest komiska, alla gånger. ;P

I programmet stod det något om varje gäst, under mitt namn stod det "bloggare och expert på Terminator". Klockrent så det förslår.

Jag hoppas verkligen brudparet, makarna Parnfelt, fick sitt dröm-bröllop.

Jag tror jag kan tala för de allra flesta gästerna när jag säger att allt var till belåtenhet för oss! :)

     


Kollade på klockan kvart i nio, å hux flux var hon två å vi skulle åka hem.

Å tur var väl det(att vi skulle åka alltså... :)), i dag är jag allt annat än på topp, men den här gången är det faktiskt värt det! :D


Nu ska jag duscha av mej å sen rusa upp till M å P å hämta hem min pojke som jag snart längtar i hjäl mej efter!


Sist ut är en bild på Linda

som i mina ögon tar hem en jordskredsseger i tävligen Kvällens snyggaste klänning!

Utan tvekan å utan disskussion!

 

Fantastisk! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards