Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Lisa - 9 december 2009 21:07

Arga Snickaren är slut å det är fotboll på tv.

Min kropp är fortfarande inte i form efter förra veckas arbetsbörda å sen ullared å fyra timmars sömn.

Ska därför gå lägga mej strax.

Börjar fyra i morron så om man har tur blir det lite sovmorron.

Inte för att de andra i min familj är speciellt förtjusta i sovmornar, men ändå.

Jag hoppas på att få ligga kvar å dra mej liiite i allafall. :D

Martin är dock så full av energi så om man går upp å kissar på morronen är sängen bäddad när man går tillbaka. :)

Usch ja, trött, trött, trött, det börjar bli riktigt tjatigt...

Men vad gör man?

Mer än försöker sova i fatt? :D


Här sitter Martin å studerar innehållet i mina gula kassar. :) 

Av Lisa - 9 december 2009 21:00

Först en bild på ett av mina ullaredsfynd, inte från själva gekås, men en av butikerna på området.

  Inte världens bästa bild, men ändå. :)

Skulle kunna tänka mej nån form av ljustake jämte, känns lite ynklig där, helt själv.


Å så bilder på våran trappa, renoverad å klar. :)

    Även här vill jag ha väggljustakar.

Det ekar nämligen lite sen heltäckningsmattan åkte väck.

Men vad snyggt det är nu! :P

Av Lisa - 9 december 2009 19:54

Jag undrar det ja.

Hur kul är denna bloggen å läsa?

Hinner eller orkar knappt få till några läsvärda inlägg.

Första gången jag skriver i dag, inte all likt mej

Synd, för jag har inte tröttnat även om man nästan kan tro det.

Har haft svackor förut, så jag kommer säkert igen snart. :)


Har jobbat i dag.

Var väl ok. Inte mer.

Har länge varit medveten om att det finns alldeles för många bittra kärringar(rent ut sagt) som borde bytt jobb för länge sen inom mitt yrke, men jag blir lika besviken varje gång jag stöter på någon av dessa. :S

Varför, varför kan man inte fatta att det är männskor man jobbar med?!

Tur att det finns fantastiska människor som är som klippta å skruna för jobbet också.

Nog om de nu.


Vad händer annars då?

Har gjort julgodis, mozartkulor och Rocky road.



Kollar på Arga snickaren.

Så det var väl det hela.

Jo, jag har tappat stinget, men inte mycket å göra åt..!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards