Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

Hej hopp! :D

Av Lisa - 25 maj 2009 20:36

Vad jag känner mej pigg!?

Japp, ni läste rätt PIGG! :D

Kan det va vädret som gör det kanske? :)

I dag har jag till å med solat lite på eftermiddagen medan Viggo sov. <3


Kom precis hem från ett tränings pass på Friskis. :)

Skit härligt! :D

Min hud komer duktigt protestera dock, först rakning, sen sol, sen svett å sen dusch igen. AJ, AJ, AJ jag som redan är torr som fnöske.

har kört med Babyolja i duschen sen jag bad om tips från er å det hjälper en hel del. Men jag är tyvärr fortfarande lågt i från återfuktad. :D


I morron har jag självstudier hela förmiddagen. Ska till optikern på återbesök å kolla hur mina ögon gillar de nya linserna. 

Sist fick jag nämligen veta vad mina extremt torra ögon troligtvis beror på. Inte lins-användande som jag trott utan att jag tydligen sover med öppna ögon å aldrig blinkar i hop riktigt...?!

Hoppas det ser bra ut trots det, för linser vill jag ha, i sommar framför allt. :P

Stina försöker övertala mej att plugga vid havet i morron, men jag vet inte.

Fast jag har en annan nästan lika bra idé å erbjuda dej syster! :D


Nej, en liten dusch på det!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards