Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 10 mars 2008

Nytt personligt rekord...??

Av Lisa - 10 mars 2008 12:34

Jag är ingen långsam duschare i normala fall, jag gör det jag ska inte mer(till skillnad från somliga andra i det här hushållet ;)).

Det tar runt fem minuter, kanske lite mer. Men i dag har jag gick det troligtvis ännu fortare, Viggo började såklart ropa så fort jag hade ställt mej i badkaret, dessutom ringde telefonen med. En aningens stressande med andra ord...


Har kommit fram till att jag hittills tycker betydligt bättre om Libero än Pampers. Det är pampers-blöjorna som har läckt och dessutom tycker jag att Viggo luktar mera kiss i dom. Uppenbarligen måste man learn allt the hard way... :)


Det blir inget besök i dag, Thea var lite krasslig så vi skjuter det till fredag i stället.


Viggo är på mycket bättre humör i dag. :) Ligger i vagnen å tittar för tillfället, har lite dåligt samvete för att jag sitter här i stället för att underhålla honom. Men än så länge klagar han inte i allafall, så han kanske gillar att ligga där å filosofera lite själv...

 
 
Ingen bild

Liz

10 mars 2008 14:12

ja är det inte typiskt!!? så fort man bestämmer sig för något duscha eller äta eller något annat projekt så vaknar de små liven!! :-) precis som om de känner på sig... men men man ska härdas som mamma säg!:-D
ha en bra dag!!

 
Hanna

Hanna

10 mars 2008 14:21

Va skönt att han ligger själv och tittar :) Du har inget babygym att lägga honom i på golvet? Lite stimulerande också samtidigt.
Du ska INTE ha dåligt samvete, du behöver egen tid med.
Elias brukar sitta för sig själv på golvet och plocka lite utan att jag är i närheten :) Så länge dom inte skriker så trivs dom ju faktiskt där dom är *ler*.

Kan också säga att jag gillar Libero mer än Pampers, deras blöjor luktar väldigt mycket mer och innehåller mer kemikalier osv. Libero har inget sånt och luktar inte mer än vad bebis bajsar eller kissar. Sen kan man ju samla märken på libero och "köpa" grejor för dom poängen vilket jag tycker är bra. Man får ju tillbaka lite i alla fall. Och ofta får man rabatter från Libero OM man nu är med i den klubben. Rekommenderar att du går med där :)

Hur är det annars med er?
Kanske kan ses nåt efter påsk? Får ta det när jag enbart har lilleman, så jag slipper ha båda :)

ha en bra dag!
Kramar

http://linnea05-elias07.babyblogg.se

 
Ida

Ida

10 mars 2008 17:00

Ha inte dåligt samvete för att du sitter vid datorn när han är nöjd. Vänd på ddet i stället och njut över att han är så duktig som kan roa sig själv en stund.
Jag lämnade inte Wictor ifrån mig en sekund, skulle jag på toa la jag honom i vagnen drog hon till dörren, kissade med toadörren öppen och hade sten koll på honom helatiden. HELT SJUKT!!! Vad hade kunnat hända liksom!
Tycker att det är starkt och bra av dig om du vågar lämna Viggo hos dina föräldrar en stund medans du går till hemtex! Jag kände mig som en bov första gången jag köra till konsum snabbt och skulle handla. Träffade såklart en som frågade var den lille var och jag skämdes när jag sa att han var hemma med sin pappa hahaha!
har du provar city gross blöjor?? Bambino (tror jag de heter) de har vi till Wictor funkar kanon, billiga med :-D

http://www.idus.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards