Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 14 februari 2008

Dagens i-landsproblem...

Av Lisa - 14 februari 2008 16:06

Som ni vet hatar jag det mesta som har med frisyer och hår att göra.

Jag klipper mej runt två gånger om året och sätter upp håret i en tofs redan ett par timmar efter jag har varit hos frissan.

För att mitt relativt ny klippta hår skall hålla sej upp behöver jag en bra hårsnodd och minispännen.  

Dagens problem är att jag har ett ända hårspänne kvar, å jag glömmer alltid att köpa nya. :(  Dessutom gick snodden sönder för en halvtimme sedan, å det har jag inga heller, hittar aldrig några bra i affären utan jag brukar alltid få av Stina... Vet inte var hon köper dem, men bra är dom. Kanske man kan ringa å kolla om hon har en till mej, akutsituation som det är..? :)


Jag driver den 10:e mest aktiva  bloggen på bloggagratis. :)


 
 
Ingen bild

Mia från familjeliv

14 februari 2008 17:21

Vill bara berömma dig för din blogg! Jag är som du vet aktiv läsar och tycker du har en läsvärd blogg. :)

 
Ingen bild

Liz

14 februari 2008 21:46

Jo visst är du aktiv!! :-) så aktiv att jag nu börjat drömma om dig t.o.m obs! bli inte rädd nu!! jag är en snäll människa! Drömde att jag åkte hem till dig i morse, o jag som visste du skulle få besök o allt, inte blev du så värst glad heller...?!? Hmm undra just varför, en vilt främmande människa utanför dörren kanske!! men du släppte så snällt in mig ändå...slutade med att jag stod o diskade er disk (?) du behövde väl lite hjälp! ha ha ha helskumt va de, o jag va glad när jag vaknade, så pinsamt ju, skämdes ändå!! :-) ja men jag va ju lite snäll i a f, jo så visst är du aktiv bloggare o man måste ju läsa allt me, så inte så konstigt kanske?! kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards